Za pohvalu? Supermarketi povlače proizvode ove kompanije zbog smanjenih pakovanja

Prema višestrukim izvještajima, lanac, koji ima preko 12.000 radnjii širom svijeta, počeo je da čisti ove proizvode sa polica/ Flickr/ Mike Mozart/Andrej Bjeloš
Prema višestrukim izvještajima, lanac, koji ima preko 12.000 radnjii širom svijeta, počeo je da čisti ove proizvode sa polica/ Flickr/ Mike Mozart
Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Evropski lanac supermarketa Carrefour uklanja PepsiCo proizvode s polica trgovina zbog, kako kaže, "neprihvatljivog" povećanja cijena. To je problem s kojim su se suočile i druge velike kompanije u industriji. Prema višestrukim izvještajima, lanac, koji ima preko 12.000 radnjii širom svijeta, počeo je da čisti PepsiCo's Pepsi i 7 Up gazirane sokove, Lipton čaj i Quaker žitarice, kao i Doritos i Lays čips sa polica u Francuskoj, Italiji, Španiji i Belgiji.

Glasnogovornik lanca supermarketa rekao je za Wall Street Journal da je na svoje police dodao napomene upozorenja u kojima se objašnjava razlog za promjenu. Carrefour je već izrazio zabrinutost oko cijene prehrambenih proizvoda i dodao upozorenja o cijenama u septembru kako bi izvršio pritisak na proizvođače da smanje svoje cijene.

Kompanija je dodala etikete na proizvode na kojima je pisalo: "Ovaj proizvod je doživio pad zapremine ili težine, a efektivna cijena od strane dobavljača porasla." U nedavnom postu na LinkedIn-u, Michel-Edouard Leclerc, izvršni direktor rivalskog lanca supermarketa E. Leclerc, također je iznio javne pritužbe zbog povećanja cijena dobavljača.

"Stoga moramo uvjeriti u narednih mjesec dana sve ove glavne dobavljače koji su pogriješili što su previše povećali svoje cijene, da ih sada snize ili ublaže", rekao je Leclerc, prema engleskom prijevodu njegove objave. "Moramo se vratiti razumnijim, transparentnijim i bolje raspoređenim utjecajima njihovih troškova."