Tokom ovogodišnjeg zlatnog praznika svijet je vidio jednu "mobilnu Kinu"
"Rekordna putovanja ljudi", "Turistička groznica pojačava potrošačku groznicu", "Kulturni i sportski događaji doprinose konzumiranju prazničnih proizvoda" – ovako su međunarodni mediji posvetili veliku pažnju upravo završenom Nacionalnom festivalu sredine jeseni u Kini. Od Zabranjenog grada u Pekingu do Jiuzhaigou-a u provinciji Sichuan u Kini, turizam je procvjetao bez presedana, naveo je američki časopis Around the World.
Također, različiti mediji su izvijestili da se kineski jezik može čuti u mnogim popularnim stranim turističkim atrakcijama, a malo ostrvo u Norveškoj bilo je u velikoj saobraćajnoj gužvi zbog kineskih turista – "Cijeli svijet zna da su Kinezi na odmoru".
Za kineske stanovnike, ovogodišnji Festival punog mjeseca pada na isti period praznika Nacionalnog dana, zbog toga su Kinezi ove godine uživali osam dana odmora. Dakle, broj putovanja u Kini iznosio je 24,32 milijarde, a prodaja ključnih maloprodajnih i ugostiteljskih preduzeća porasla je za 3,3% u odnosu na prethodnu godinu, u prva četiri dana odmora.
Vrijedno je napomenuti da je potrošnja usluga postala glavni pokretač rasta potrošnje u Kini. Uzimajući filmove kao primjer, kineska filmska industrija trenutno prelazi iz ekonomije zasnovane samo na blagajnama u raznoliko potrošačko okruženje. "Odlazak u bioskop" postao je novi praznični trend, a lokacije za snimanje mnogih filmova postale su popularne turističke atrakcije.
Zahvaljujući podršci politike, potrošnja je dodatno u usponu. U ovoj "zlatnoj sedmici odmora", kineski turisti su putovali u istočnoafričke stepe i na morsko dno Palaua, dok su strani turisti žurili u Kinu kako bi iskusili kinesku kulturu. Prema zvaničnim podacima Kine, prosječni dnevni broj turista koji su ulazili i izlazili iz zemlje tokom praznika prešao je 2 miliona, a broj kineskih turista koji su posjetili Japan, Južnu Koreju, Jugoistočnu Aziju i druge zemlje značajno je porastao.
Zahvaljujući uvođenju bezviznog režima s Rusijom od strane Kine, broj rezervacija za ruske turiste na odgovarajućim platformama porastao je za 75% u odnosu na prethodnu godinu.
Autor: Kineska medijska grupa