TikTok gori zbog dinje od 300 dolara: Masira se svaki dan, stiže u satenu, a okus joj je...

Influencerica probala dinju od 300 dolara, komentari su sve/Screenshot
Foto: Screenshot/TikTok
Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Američka influencerica Brigette Pheloung, poznata na TikToku kao @AcquiredStyle, postala je viralna nakon što je podijelila snimak kušanja japanske Crown dinje vrijedne gotovo 300 dolara. U videu koji je brzo prikupio na hiljade reakcija, Pheloung otvara luksuznu kutiju sa satenom oblogom u kojoj se nalazi ovo skupocjeno voće, a zatim je reže i otkriva unutrašnjost.

Dinja dolazi s japanske tržnice luksuznog voća Ikigai Fruits, specijalizirane za uzgoj i prodaju premium sorti. Prema navodima firme, Crown dinja se uzgaja isključivo u prefekturi Shizuoka i poznata je po savršenom obliku, umirujućem mirisu i neobičnom tretmanu: svaki dan je – masiraju.

Nakon što je prerezala dinju, Pheloung pokazuje kako iz nje curi gusti, slatki sok. Prvi zalogaj je ostavlja bez riječi. "Oh, kako sočno", izgovara iznenađeno. "Nevjerojatno ukusno", dodaje.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

 

@acquiredstyle

I was NOT expecting it to taste this good lol

♬ original sound - ACQUIRED STYLE

 

Ipak, na pitanje da li bi vlastitim novcem platila 300 dolara za dinju, odgovara iskreno: "Ne, ne bih. Ali da li je mnogo ukusnija od obične dinje? Da." Influencerica pojašnjava da je voće dobila na poklon od svoje omiljene njujorške tržnice Butterfield.

Video je izazvao lavinu komentara na TikToku. Jedan korisnik piše: "Oh, da mi je imati 300 dolara za potrošiti na dinju." Drugi dodaje: "Sok koji kapa je kao 4 dolara po kapi." Treći se šali: "Zamislite da na životopis stavite 'profesionalni maser dinja'." Neki su jednostavno konstatuju: "Način na koji samo kapaju dolari po dasci za rezanje!"

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Cijena Crown dinje varira – najjeftiniji primjerci koštaju 138 dolara po komadu, a u ponudi su i još skupliji proizvodi. Među njima su i kutije japanskih jagoda koje dosežu cijenu od čak 780 dolara. Pheloung nije prva influencerica koja je isprobala luksuzno voće – ranije ove godine pažnju je izazvala i recenzija “distopijske” jagode iz Los Angelesa koja je koštala 19 dolara.