Turisti izbjegavaju ovu državu zbog jezivog proročanstva za koje misle da će se ostvariti u julu 2025.

Ilustracija/ Flickr/

Ilustracija/ Flickr

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Viralne glasine o predstojećoj katastrofi zasjenile su ovogodišnji turistički bum u Japanu, naročito među putnicima iz Hong Konga, gdje je broj putnika značajno opao, a neke aviokompanije su već otkazale letove.

Japan je u aprilu ove godine zabilježio rekordnih 3,9 miliona turista, prenosi Reuters, no već u maju došlo je do naglog pada dolazaka iz Hong Konga. Razlog tome su masovno širenje glasina na društvenim mrežama, zasnovanih na mangi „Budućnost koju sam vidio“, koja opisuje san o katastrofalnom zemljotresu i cunamiju koji će pogoditi Japan i okolne zemlje u julu 2025. godine.

Steve Huen iz turističke agencije EGL Tours iz Hong Konga potvrdio je da su te glasine značajno utjecale na njihovo poslovanje, koje je gotovo prepolovljeno kad je riječ o putovanjima u Japan. Da bi ublažili pad, uveli su popuste i osiguranje od zemljotresa.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Mnogi stanovnici Hong Konga, poput Branden Choija, razmišljaju o odgodi putovanja zbog tih predviđanja. „Ako je moguće, odgodio bih putovanje i išao nakon septembra“, izjavio je on.

Autorica mange Ryo Tatsuki, koja je djelo prvi put objavila 1999. godine, a ponovo 2021., pokušala je smiriti situaciju tvrdeći da nije prorok te da ne stoji iza tumačenja da će se katastrofa dogoditi baš 5. jula 2025.

Japan, smješten na seizmički aktivnom „Vatrenom prstenu“ Tihog okeana, suočava se sa stotinama potresa, uglavnom slabijih, posebno oko južnog dijela ostrva Kyushu. Međutim, seizmolog Robert Geller sa Univerziteta u Tokiju ističe da naučno precizno predviđanje zemljotresa i dalje nije moguće.

Usred pada broja putnika, niskotarifni prijevoznik Greater Bay Airlines odlučio je da od septembra obustavi letove za Tokushimu u zapadnom Japanu na neodređeno vrijeme, navodeći manju potražnju kao razlog.

Iako je Japan i dalje popularna destinacija, širenje ovakvih glasina jasno pokazuje koliko nepouzdane informacije mogu utjecati na turizam i ekonomiju.