Proljetni festival dao dobar početak kineskoj ekonomiji u godini Zmije

Proljetni festival u Kini//
Proljetni festival u Kini/KMG
Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Tokom upravo završenog Proljetnog festivala, međunarodna zajednica je intuitivno osjetila "temperaturu" kineske ekonomije. Ovogodišnji Proljetni festival je prvi svjetski Proljetni festival koji je upisan na listu "nematerijalne kulturne baštine", na kojem se koncentriše i oslobađa entuzijazam ljudi za potrošnju.

Tokom Proljetnog festivala, u Kini je obavljeno 501 milion domaćih putovanja, a ukupni putni troškovi iznosili su 677,002 milijarde juana, što je povećanje od 5,9 posto, odnosno 7,0 posto u odnosu na prethodnu godinu. Kineske granične službe bilježe ulazak i izlazak 14,366 miliona Kineza i stranaca, što je povećanje od 6,3 posto u odnosu na isti period prošle godine. U 2025. godini, kumulativna blagajna kineskog filmskog tržišta je nadmašila Sjevernu Ameriku, postajući prvo mjesto u svijetu.

Tokom ovogodišnje kineske Nove godine, jedna petina svjetske populacije slavila je festival u različitom obliku. Na kineskoj društvenoj mreži RedNote, stranci su pratili video kako bi naučili da pišu kupletove Proljetnog festivala, pravili su Jiaozi, gledali galu Proljetnog festivala KMG-a i zajedno doživjeli impresivni Proljetni festival.

Kako Kina otvara svoja vrata i nastavlja da smanjuje nivo tarifa, "strana novogodišnja roba" dodana je u kineski novogodišnji poklon paket. Novozelandski kivi, čileanske trešnje, australijski jastozi, ruski snježni rakovi i druga roba su popularni na kineskom tržištu, kako bi zadovoljili sve raznovrsnije potrebe potrošnje Kineza. Prema podacima kineskog Ministarstva trgovine, online prodaja čokoladnih bombona iz Italije i glukometara za mjerenje glukoze u krvi iz SAD-a porasla je za 82,1 posto i 69,1 posto respektivno tokom Proljetnog festivala.

I ne samo to, zahvaljujući mjerama kao što su pojednostavljenje viznog režima, "putovanja u Kinu" i "Kineska Nova godina" se preklapaju, izazivajući procvat prekograničnih putovanja širom svijeta. Podaci trećih platformi pokazuju da je broj stranih turista koji dolaze u Kinu na ovogodišnji Proljetni festival porastao za 150 posto u odnosu na 2024. godinu, što je novi rekord. Istovremeno, kineski turisti posjetili su više od 2.100 gradova širom svijeta.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Američki website "Svijet putovanja i turizma" prokomentarisao je da je visok nivo turističke potrošnje tokom Proljetnog festivala postavio solidnu osnovu za kinesku ekonomiju 2025. godine, a prosperitet kineskog tržišta bio bi značajan početak ovogodišnje globalne turističke industrije.

Kroz potrošnju toplog Proljetnog festivala, ljudi ne samo da vide vitalnost kineske Nove godine, već i svjedoče o prednostima kineskog super-velikog tržišta. Prema podacima, u Kini je 2024. godine bilo 21,639 miliona novih roba široke potrošnje, što je najveći godišnji ukupan iznos u proteklih pet godina, što pokazuje da kineska potrošnja ima jasan trend nadogradnje i da je vitalnost potrošnje značajno povećana. Sa dubokom integracijom digitalne tehnologije i realne ekonomije, i daljim širenjem scenarija potrošnje, vitalnost velikog kineskog tržišta će biti više oslobođena.

Autor: Kineska medijska grupacija