Radnici GRAS-a već 15 dana bez ugovora: Prijeti li Sarajevu kolaps javnog prevoza?

Javni prevoz ilustracije/Damir Deljo
Damir Deljo/OSLOBOđENJE
Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Petnaest dana je prošlo kako su im istekli ugovori, a nemaju informaciju da li će i kada nastaviti svoje djelatnosti u GRAS-u ili tražiti novi posao.

Za situaciju u kojoj se nalaze uposlenici GRAS-a, odgovornim smatraju ministra saobraćaja Kantona Sarajevo Adnana Štetu. Iz Ministarstva saobraćaja odgovornost prebacuju na direktora GRAS-a Senada Mujagića.

I dok se problem radnika "šetka" od GRAS-a do Ministarstva saobraćaja i nazad, uposlenici sjede kući, a isto tako mogli bi sjediti na stajalištima javnog prevoza i korisnici tramvaja, trolejbusa i autobusa.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

- Danas se ministar Šteta hvali kako je nova trolejbuska linija za Vogošću vraćena građanima, I treba. Ono što ministar zna i prešućuje da tu liniju nema ko da vozi, jer je vozačima autobusa, minibusa, tramvaja i trolejbusa prije 15 dana istekao ugovor a konkurs za produženje još nije ni raspisan. Ljudi ne znaju da li da traže drugi posao ili da se nadaju konkursu. To što nema ko da održava vozila i da ih vozi to je najmanje važno. Firma će opet od nezadovoljnih građana da trpi kritike, jer su neredovni, radnici da izgube priliku da budu primljeni zastalno, a problem leži u ministarstvu koje nije raspisalo konkurs za nas ukupno oko 90 uposlenika. Tu ima čistačica, majstora, mehaničara, vozača i ostalog osoblja. Voljeli bi da nam neko kaže na čemu smo, navodi se u pismu koje potpisuju uposlenici preduzeća GRAS kojima je istekao ugovor.

Iz Ministarstva saobraćaja KS pojasnili su da oni nisu odgovorni za situaciju u koja im se pripisuje i poručili da odgovore tražimo kod direktora GRAS-a.

Ko radi umjesto devedeset uposlenika koji su ostali bez ugovora? I da li će korisnici javnog prevoza u Kantonu Sarajevo biti suočeni sa kašnjenjima zbog manjeg broja vozača? Još nismo dobili odgovore iz te firme. 

Javni prevoz u Kantonu Sarajevo koriste od školaraca do penzionera, a kakve posljedice možemo očekivati pokazat će se uskoro.