Ljepote BiH na sajmu u Dubaiju

Arapski turisti rado posjećuju NP Una/

Arapski turisti rado posjećuju NP Una

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Turistička zajednica Kantona Sarajevo sa hotelima, turističkim agencijama i predstavnicima javnog turističkog sektora promovisala je turističku ponudu Kantona Sarajevo i naše zemlje na jednom od najznačajnijih međunarodnih sajmova turizma Arabian Travel Market, koji se prethodnih dana održavao u Dubaiju.

Cijena i kvalitet

Na njihov poziv priliku da se predstave u Dubaiju imali su i predstavnici Nacionalnog parka Una iz Bihaća.

- Imamo sa Turističkom zajednicom Sarajeva plan za suradnju i poslovanje u kojem je bila planirana i ova promocija u Dubaiju. Imali smo svoj dio štanda, gdje smo ponudili promotivni materijal Nacionalnog parka. Mi surađujemo sa svim relevantnim institucijama gdje god postoji interes, imamo projekte, mogućnosti, otvorena vrata svima. U skladu sa svojim kapacitetima, nastojimo da uvežemo sve pozitivne elemente koji su vezani ne samo za turizam i ugostiteljstvo nego i sektor zaštite prirode i promicanja ekoloških vrijednosti, što je naša primarna zadaća u ostvarenju održivog razvoja, kazao nam je direktor Nacionalnog parka Una Amarildo Mulić.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja
image

Štand NP-a Una u Dubaiju

image

Spuštanje Unom u kanuu

Haris Fazlagić, predsjednik Turističke zajednice Kantona Sarajevo, istaknuo je da su turisti i turoperateri iz zaljevskih zemalja prepoznali komparativne prednosti Sarajeva i BiH. To su izuzetno dobar omjer cijene i kvaliteta, gastronomske ponude i kvalitetnog smještaja, a posebno je značajna ponuda halal-turizma.

Najveći broj turista iz Zaljeva koji sleti na Aerodrom u Sarajevo obavezno želi posjetiti i Nacionalni park Una.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

- Možda i devedeset posto koji dođu posjete i nas, a u Bihaću u prosjeku borave tri dana i dvije noći, tvrdi Mulić, pozivajući se na statistiku.

Nekoliko godina unazad dolasci turista iz arapskih zemalja u Bosnu i Hercegovinu bili su potpomognuti od prijateljskih država. Tako se i desio bum arapskih posjeta u BiH, a što je u nekim mjestima, kao što je Bihać, dovelo do procvata turizma. Promocija u Dubaiju zasigurno će privući nove turiste, međutim, nije poznato hoće li njihove države i dalje imati slične programe kojima bi pomogle BiH.

- Ja nisam upoznat s tim iako sam čuo da su neke od arapskih država u početku subvencionirale svoje turiste da dolaze u BiH u vidu nekih vaučera. Ako im je to politika, da tako podrže ekonomiju Bosne i Hercegovine, onda je to izuzetno dobra stvar koja je očigledno uspjela. Nisam siguran da toga još ima, ali smo već postali popularna destinacija za turiste iz tog dijela svijeta. U Nacionalnom parku Una, po našim pokazateljima, tokom prošle godine imali smo oko 20 posto turista sa Arapskog poluotoka. Vodeći u ukupnom broju turista su Evropljani, uključujući susjede Hrvatsku i Sloveniju, sa 30 posto od ukupnog broja. Dakle, Arapi odavno nisu vodeći turisti, ali su uvijek dobrodošli, kao i svi drugi posjetioci koje imamo iz cijelog svijeta, ispričao nam je Mulić.

2.600 izlagača

Napomenuo je kako su, ipak, Arapi bili veoma značajni za Nacionalni park Una i za razvoj turizma u Unsko-sanskom kantonu, s obzirom na to da oni iz godine u godinu kontinuirano dolaze u Bosnu i Hercegovinu, gdje prosječno provedu između 10 i 12 dana.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Zahvalnost Krajišnika Turističkoj zajednici Kantona Sarajevo je neupitna. Oni su uspjeli organizovati učešće za čak 23 suizlagača i osigurati adekvatan prostor za promociju na 145 kvadratnih metara. U Dubaiju se ove godine okupilo 2.600 izlagača iz cijelog svijeta, ostvarivši produktivnu vrijednost veću od 2,5 milijardi dolara.FAHRUDIN BENDER