Velika grupacija iz Abu Dabija kupila španski modni lanac koji posluje u BiH: Uticat će i na naše tržište

moda, odjeća, shopping, prodavnica, modni lanac/Yasamine June
Foto: Yasamine June/Unsplash
Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Investicijska kompanija Multiply Group iz Abu Dabija zvanično je preuzela španski modni lanac Tendam, nekada poznat kao The Cortefiel Group, u transakciji vrijednoj oko 1,5 milijardi dolara. Osim globalnog značaja, ova akvizicija ima i direktan utjecaj na tržište mode u Bosni i Hercegovini.

Konkurencijski savjet BiH dao je saglasnost na koncentraciju nastalu zajedničkim preuzimanjem kontrole od strane Multiply Groupa, PAI Partnersa i Llano Holdingsa iz Luksemburga.

Ove kompanije su otkupile 67,9 posto udjela u firmi Castellano Luksemburg, čime su stekle većinski udio u grupaciji Tendam. Riječ je o korporaciji koja upravlja brendovima Cortefiel, Springfield, Pedro del Hierro i Women’s Secret.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Na tržištu Bosne i Hercegovine Tendam je prisutan kroz kompaniju Cortix d.o.o. Sarajevo, koja trenutno upravlja sa 14 prodajnih objekata. Brend Cortefiel posluje u glavnom gradu, dok Women’s Secret ima prodavnice u Sarajevu, Banjoj Luci i Tuzli. Najrasprostranjeniji je Springfield – njegovi dućani nalaze se u Sarajevu, Tuzli, Banjoj Luci, Zenici i Mostaru.

Prema odluci Savjeta, koncentracija se odnosi na sektor maloprodaje odjeće i obuće, gdje Tendam ostvaruje značajan promet. Saglasnost regulatora otvara mogućnost novih ulaganja, širenja prodajne mreže i potencijalnog dolaska dodatnih brendova iz Tendam portfelja na domaće tržište.

Ova akvizicija dio je šire strategije Multiply Groupa da proširi investicije u maloprodaju i lifestyle industriju na evropskom prostoru. Kupovinom Tendama, holding iz Abu Dabija jača svoje prisustvo na tržištima Evropske unije i jugoistočne Evrope, uključujući i Bosnu i Hercegovinu, gdje modna industrija posljednjih godina bilježi stabilan rast.