Učešće je najavilo više od 400 kompanija: Na ovogodišnji ZEPS dolaze i firme iz Libije

Premijer Pivić i ministar Šibonjić posjetili sajmište na Kamberovića polju/Zdk.ba
Premijer Pivić i ministar Šibonjić posjetili su sajmište na Kamberovića polju/Zdk.ba
Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Premijer Zeničko-dobojskog kantona Nezir Pivić i ministar za privredu Samir Šibonjić posjetili su sajmište na Kamberovića polju, gdje će se od 1. do 5. oktobra održati Generalni bh. sajam ZEPS 2024.

Mjere

Elvir Ajanović, vlasnik licence i Sanel Ibrić, menadžer ZEPS-a, informisali su premijera Pivića i ministra Šibonjića o pripremama za sajam, koji se vraća nakon pet godina pauze, i to u najboljem svjetlu, sa najvećom izložbenom površinom do sada i respektabilnim brojem izlagača.

Partner sajma je Republika Turska, a predstavit će se 35 velikih kompanija iz ove zemlje. Najavljena je i posjeta velikih privrednih delegacija iz regija Akhisar i Nevšehir. Također, na sajmu će prvi put u BiH biti predstavljen električni terenac, ponos turske automobilske industrije.

Premijer Pivić je rekao da je jačanje privrede jedan od prioriteta Vlade ZDK-a, što pokazuje konkretnim programima i mjerama podrške, a jedna od mjera je i podrška sajmovima, za što je u ovogodišnjem budžetu Ministarstva za privredu izdvojeno 500.000 KM.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

- Sajmovi su prilika za promociju komparativnih prednosti ulaganja u ZDK koje se ponajviše gledaju u bogatim resursima, snažnoj industrijskoj osnovi i izrazito povoljnom geografskom položaju, rekao je Pivić.

Na Generalni bh. sajam ZEPS 2024, kako su saopštili organizatori, dolazi i 13 kompanija iz Libije.

Kompanije iz Libije odlučile su se za ovaj sajam kao privredni događaj godine u regiji, kako bi se predstavile na najbolji način, na pravom mjestu. Firme dolaze iz različitih branši kao što su proizvodnja i distribucija hrane, građevinska industrija, industrija nafte i gasa, elektroinženjering, vodeće kompanije u Libiji koje se bave čeličnom i metalurškom industrijom.

Kampanja

- Inicijativa je krenula iz Ministarstva vanjskih poslova Bosne i Hercegovine, nakon čega smo obavili razgovore i proveli marketinšku kampanju kako bismo privikli tamošnje kompanije. Čak smo imali i bilborde ZEPS-a u Tripoliju. Cilj je da ZEPS zapravo bude novi početak u privrednoj saradnji Bosne i Hercegovine i cijele ove naše regije sa Libijom, istakao je Sanel Ibrić, menadžer Generalnog bh. sajma ZEPS 2024.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Do sada je učešće najavilo više od 400 kompanija sa više od 500 brendova.