Stručnjaci kreiraju marketinšku budućnost

Sarajevo marketing summit/Senad Gubelić
Sarajevo Marketing Summit uvijek je posjećen/Senad Gubelić/ OSLOBOĐENJE
Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Deseti po redu Sarajevo Marketing Summit, u organizaciji marketinške agencije Altermedia, u srijedu i četvrtak u glavnom gradu BiH okupio je više od 350 učesnika, brojnih stručnjaka iz zemlje i regije koji su govorili o trendovima u marketingu.

Samira Muratović, vlasnica i direktorica agencije Altermedia, kazala je da je tema ovogodišnjeg samita Marketing Mastery kojom se naglašava kontinuirani rast i evoluciju u marketingu.

image

Predstavljanje inovacija/Senad Gubelić

- Naš jubilarni samit nije samo konferencija. Ovo je putovanje na koje smo krenuli prije tačno 10 godina i mnogo toga se promijenilo. Kada smo prethodnih godina slušali o nekim trendovima, mislili smo da to kod nas neće nikada doći. Danas nam je to već svakodnevnica u životu i radu i zato danas slavimo inovacije, naglasila je Muratović.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Dodala je da je događaj od velikog značaja jer je idealna prilika za umrežavanje i razmjenu iskustava.

- Cilj nam je da zajedno kreiramo buduću deceniju u marketingu, kazala je Muratović.

Prvi dan Summita bio je rezervisan za eCommerce Day. Kroz panel-diskusiju Revolucija e-trgovine: Inovacije koje mijenjaju način na koji poslujemo učesnici su govorili o unapređenju i razumijevanju najnovijih trendova i praksi u svijetu online tržišta.

Drugi dan konferencije, prema riječima organizatora, obilježila su predavanja stručnjaka iz BiH i regiona koji su predstavili najnovije trendove u marketingu.

Jedan od njih je bio i Ivan Rebrović iz kompanije Monri Payments koji je predstavio je plaćanje u trgovinama na POS terminalima, odnosno POS rješenja iz marketing perspektive.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

image

Najnoviji trendovi/Senad Gubelić

- Ljudi su zainteresirani za cijeli proces i kako poboljšati plaćanja, kako uvesti marketing u cijelu priču, dodao je Rebrović.

Učesnici su imali priliku čuti iskustva, kao i strategije koje su oblikovale marketing tokom proteklih deset godina. Istražiti kako su marketari prihvatili inovacije, te se prilagodili promjenama u ponašanju potrošača i iskoristili nove tehnologije kako bi postigli ciljane rezultate.