Na ZEPS dolazi 500 kompanija i više od 2.000 domaćih i međunarodnih brendova

Zenica postaje središte poslovne saradnje
Međunarodni generalni BH sajam privrede ZEPS 2025. koji će se održati od 10. do 13. septembra u Zenici okupit će vodeće kompanije, banke i privredne institucije iz Bosne i Hercegovine i regije, a fokus će biti na regionalnoj saradnji i povezivanju poslovne zajednice Zapadnog Balkana u cilju jačanja ekonomske povezanosti i zajedničkog nastupa na trećim tržištima, rečeno je na jučer održanoj konferenciji za novinare na kojoj su predstavljene dosadašnje aktivnosti u organizaciji Sajma.
Najavljujući predstojeći događaj Ognjenka Lalović, direktorica Sektora za privredu Vanjskotrgovinske komore BiH, istakla je kako sajmovi poput ZEPS-a imaju izuzetan značaj jer omogućavaju domaćim i inostranim kompanijama da predstave svoje proizvode i usluge široj regionalnoj i međunarodnoj publici, uspostave nove poslovne kontakte i osnaže konkurentnost na tržištu.
Ministar privrede Zeničko - dobojskog kantona Samir Šibonjić podsjetio je da je Ministarstvo privrede ZDK-a i ove godine izdvojilo poticaje za sve izlagače iz ZDK, kako bi se predstavili na ovom velikom međunarodnom poslovnom događaju.
- Uz izlagače iz Turske ove godine na ZEPS dolaze i kompanije iz Njemačke, Srbije, Hrvatske, Kine, Italije, Libije, Belgije, Mađarske, Poljske, Austrije, Slovenije i drugih zemalja i ovo će zasigurno biti do sada najbolje organizovan ZEPS, kazao je Šibonjić.
Ajla Čosić predstavnica Grada Zenica kazala je da će se Grad Zenica na ovogodišnjem ZEPS-u predstaviti kroz jedinstven i koordiniran nastup, zajedno sa svojim javnim preduzećima i razvojnim institucijama.
- Na ZEPS-u ove godine očekujemo oko 500 kompanija i više od 2.000 domaćih i međunarodnih brendova, rekao je Sanel Ibrić, menadžer Organizacionog tima ZEPS-a.
Govoreći o programu samog sajma uz izložbeni dio biće održano i nekoliko i panel-diskusija, kao što su "Regionalna saradnja i internacionalizacija poslovanja", "Kupujmo domaće - jačajmo BiH", ali i edukacija pod nazivom Employer branding iznutra: Zadržavanje talenata kao strateški prioritet - od grešaka do dobrih praksi. Četvrti dan sajma tradicionalno je rezervisan za djecu i mlade kroz program ZEPS Kids Business Day.
- Naš cilj je da Zenica i Bosna i Hercegovina ponovo pokažu da su središte regionalne poslovne saradnje i inovacija, te da povežemo privrednike iz Evrope, Azije i regije Zapadnog Balkana, kazao je Ibrić.