Lidl pravi imperiju u BiH: Evo kad je planirano otvaranje prodavnica, spremaju 15 prodavnica

Ilustracija/Lidl.com/
Foto: Ilustracija/Lidl.com
Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Kompanija Lidl, poznati njemački trgovački lanac, uveliko finalizira pripreme za otvaranje svojih prvih prodavnica u Bosni i Hercegovini, a prema trenutnim planovima, prve kupce bi mogli dočekati već krajem naredne godine. Ključna polazna tačka za Lidl u BiH biće centralni distributivni centar u Lepenici kod Sarajeva, čija vrijednost iznosi oko 100 miliona eura. Radovi na ovom objektu privode se kraju, a završetak se očekuje do kraja ove godine.

Paralelno s tim, Lidl je već podigao nekoliko prodajnih objekata – dva u Sarajevu te po jedan u Mostaru, Gračanici i Bijeljini, dok su mnogi drugi marketi u različitim fazama gradnje. Aktivno se radi na novim lokacijama u Istočnom Sarajevu, Livnu, Bihaću, Gradišci i Modriči, a zemljište je kupljeno i u Zvorniku, Zenici, Trebinju, dok su u Banjaluci dogovorene prve parcele. U planu su i prodavnice u Laktašima, Prnjavoru, Doboju, Živinicama i drugim gradovima širom zemlje.

Prema informacijama do kojih je došao BiznisInfo.ba, strategija Lidla podrazumijeva da se u prvoj fazi istovremeno otvori deset do 15 objekata u većim gradovima, nakon čega će se mreža dodatno širiti. U konačnici, plan je da Lidl u BiH otvori najmanje 30 prodajnih mjesta. Oni objekti koji ne budu spremni za prvi talas otvaranja, bit će pušteni u rad sukcesivno, kako gradnja bude završavana, iako u nekim gradovima još postoje izazovi u vezi s lokacijama i zemljištem, prenosi BiznisInfo.

Finansijski izvještaji pokazuju da je kapital Lidla BH u međuvremenu narastao na pola milijarde KM. Ipak, firma je prošlu godinu završila s gubitkom od 23,5 miliona KM, što je rast u odnosu na minus od 18 miliona godinu ranije. Najveći dio troškova vezan je za plate radnika i operativne izdatke. Vrijednost imovine Lidla BH na kraju prošle godine iznosila je 259 miliona KM, od čega se gotovo sav iznos odnosi na nekretnine, postrojenja i opremu, dok je ukupna imovina firme udvostručena na više od 300 miliona maraka.

Ako se planovi ostvare kako je zamišljeno, Lidl bi mogao donijeti značajan impuls domaćoj maloprodaji, ali i konkurenciji na tržištu, koje s nestrpljenjem iščekuje prve Lidlove police u BiH.