Jačajmo BiH - I Vlada ZDK se uključila: Sto hiljada maraka za kampanju Kupujmo domaće

U Ministarstvu privrede Zeničko-dobojskog kantona nedavno su potpisani ugovori s četiri razvojne agencije s područja tog kantona - Razvojnom agencijom Zavidovići (RAZ), Razvojnom agencijom Žepče (RAŽ), Tešanjskom razvojnom agencijom (TRA) i Zeničkom razvojnom agencijom (ZEDA)/

Svaka agencija dobit će po 25.000 KM

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

U Ministarstvu privrede Zeničko-dobojskog kantona nedavno su potpisani ugovori s četiri razvojne agencije s područja tog kantona - Razvojnom agencijom Zavidovići (RAZ), Razvojnom agencijom Žepče (RAŽ), Tešanjskom razvojnom agencijom (TRA) i Zeničkom razvojnom agencijom (ZEDA).

Izazovna godina

Agencije su odabrane putem javnog poziva za učešće u kampanji Kupujmo domaće - jačajmo Bosnu i Hercegovinu, a za realizaciju aktivnosti ukupno je opredijeljeno 100.000 KM. Svaka agencija dobit će po 25.000 KM.

Radi se o kampanji usmjerenoj na promociju domaćih proizvoda i proizvođača, s ciljem povećanja konkurentnosti privrede Zeničko-dobojskog kantona.

- Obaveza svih nas je podrška domaćoj privredi. Na ovakav način možemo podsticati razvoj. Naredna godina bit će vrlo izazovna, posebno za naše izvoznike. Zato moramo raditi na tome da ono što se proizvede bude potrošeno upravo ovdje kako bismo sačuvali našu ekonomiju, istakao je premijer ZDK-a Nezir Pivić.

Poručio je kako treba da jedemo ono što je kvalitetno - a domaća hrana to jeste, te podsjetio na važnost ovog projekta.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Pivić je naglasio da je cilj kampanje doprijeti do što većeg broja građana i poslati jasnu poruku da kada kupujemo, da biramo domaće proizvode i na taj način jačamo našu domovinu, saopćeno je iz Vlade ZDK-a.

Ministarstvo privrede ZDK-a i Privredna komora ZDK-a ranije su potpisali ugovor o realizaciji desetomjesečne kampanje, u okviru koje će se promovisati domaći proizvodi i proizvodnja kompanija iz ovog kantona.

Kako je istakao ministar privrede ZDK-a Samir Šibonjić, ideja za kampanju nastala je u razgovorima s privrednicima i nakon analize potrošačkih navika u Kantonu i šire.

Konkurentnost

- Ovo je prvi put da se jedna ovakva kampanja institucionalno provodi u Bosni i Hercegovini. Do sada su je vodila udruženja građana. Vjerujemo da će kampanja doprinijeti većoj konkurentnosti naše privrede, i na domaćem i na stranom tržištu, te povećanju zaposlenosti, naglasio je Šibonjić.