Biznisi se trebaju pripremiti za 2024.

ORBIZ konferencija 2023./
Konferencija je održana pod sloganom Business Structure Of The Future
Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Drugo izdanje ORBIZ konferencije namijenjene malim i srednjim kompanijama, koje je nedavno održano, ponudilo je pod sloganom Business Structure Of The Future čitav spektar korisnih informacija o novim trendovima na tržištu u oblasti prodaje, marketinga, HR-a, elektronske trgovine i drugih srodnih tema.

Dileme

Govornici su davali odgovore na važna pitanja i poduzetničke dileme kako bi domaćim biznisima omogućili da bolje posluju. Kako je poručeno sa same konferencije, 2024. godina će biti veoma izazovna i domaći biznisi se trebaju dobro pripremiti.

- Bizbook i Orea Bazaar na ovaj način žele osnažiti prvenstveno svoje klijente i partnere, ali i sve druge biznise za period koji dolazi, kao i učiti zajedno s njima. Pojavljuju se nove tehnologije za koje naši poslovni ljudi još ne uviđaju koliko su važne. Mi im želimo dati priliku da nauče kako da usvoje te nove tehnologije, bilo da govorimo o umjetnoj inteligenciji, e-commerceu, načinima plaćanja ili B2B i B2C segmentu, kazala je Erna Šošević, direktorica kompanije Bizbook i suosnivačica ORBIZ konferencije.

Kao vlasnica malog biznisa, poručila je da poduzetništvo daje nevjerovatne mogućnosti kreativnosti, inovativnosti i mijenjanja dinamičnog tržišta u BiH iako naša zemlja kasni za svjetskim trendovima.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Maja Halilović je predstavila kako inovacija može biti pokretač poslovnih transformacija, dok je Bruno Blumenschein iz Hrvatske govorio kako je u biznisu moguće izaći iz svog “sela”.

- Mogućnosti su velike, ali ih ne koristimo ni približno koliko bi moglo, zato želim da ljudi shvate kako su tržišne prilike jako velike, kako je izvoz nešto što je sadašnjost, a ne budućnost i kako oni mogu biti ti koji će napraviti iskorak i za sebe i za svoju državu, poručio je Blumenschein.

Napredak

Na panelima sa stručnjacima, uz moderatorsko vodstvo Senada Alibegovića, bilo je riječi o gorućem pitanju današnjice - AI tehnologiji i kako je iskoristiti za poslovni napredak.

Posebnu pažnju publike privuklo je predavanje Koste Petrova o temi kako kreirati biznis koji ima svrhu, dok je profesorica marketinga Selma Kadić-Maglajlić govorila o naprednoj, a besplatnoj tehnologiji za efikasniji B2B marketing i prodaju.