Bilje kao inspiracija: Krenuli su sa melemom, a sada je tu paleta proizvoda

Ružica Ivanović zajedno sa kolegicama Azrom Drače/
Ružica Ivanović i Azra Drače
Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Brend Gea Heal nastao je iz želje i potrebe da ostanemo i djelujemo u BiH, istovremeno čineći dobro za našu zajednicu tako što ćemo kroz naš rad drugima približiti ljekovitosti hercegovačke prirode i kroz savremene metode održati tradicionalno nasljeđe prirodnog liječenja, kazala je na početku razgovora za Oslobođenje Ružica Ivanović koja zajedno sa kolegicama Azrom Drače i Natalie Ng stoji iza ovog zanimljivog malog biznisa.

Bogatstvo

Gea Heal okuplja kolektiv mladih entuzijasta baziranih u Mostaru i njegovoj okolici, a kako nam je kazala Ružica, zajednički im je cilj rad sa hercegovačkim najvećim bogatstvom, ljekovitim biljem.

- Ideja da pokrenemo vlastiti biznis se javila prirodno iz potrebe da živimo u BiH i fokusiramo se na pozitivne aspekte naše zemlje i potencijal koji nudi. Neobično je djelovati u zemlji gdje vrlo malo mladih želi i ima priliku da ostane, te gdje se svakodnevno suočavamo sa velikim brojem odlazaka, posebno mladih ljudi. Mi smo odlučili pokrenuti pozitivnu priču i raditi na tome da kreiramo zdravu ideju, istakla je Ružica.

Dodala je kako se sama ideja za rad sa biljkama i ljekovitostima koje ono nudi razvija već duži niz godina.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Proteklu godinu smo posvetili redizajnu vizuelnog identiteta Gea Heal i izradi web stranice, sa uzbuđenjem iščekujemo finalizaciju noviteta i njihovo predstavljanje javnosti

Kako kaže, prvi proizvodi pod Gea Heal imenom su nastali u ljeto 2020. godine, kada su njena prijateljica i ona odlučile da svoje znanje o ljekovitom bilju i proizvode koje su već pravile za sebe i bližnje, ponude široj publici.

- Naše prvo izlaganje se desilo na festivalu Slovo Gorčina u Stocu prije tri godine. Tada smo napravili melem za svaki dan, jedan od naših najprodavanijih proizvoda do sada, balzam za usne i hidrolat menta i lavanda. Imali smo četiri proizvoda i svi su bili oduševljeni proizvodima i našim entuzijazmom. To je bio važan trenutak na samom početku našeg rada i dobar vjetar u leđa, podsjetila nas je Ružica na same početke rada Gea Heala.

image

Višenamjenski proizvodi

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Prema njenim riječima, od samog početka su dobijali odlične povratne informacije od kupaca.

- Stoga, naše oduševljenje i zahvalnost zajednici svakim danom rastu, budući da smo do sada primili nebrojeno pozitivnih komentara za ljekovitost naših proizvoda, dodaje ona.

Njihovi se proizvodi trenutno mogu pronaći na aerodromima u Sarajevu i Tuzli, Lama yoga studiju u Mostaru, Herba Lab u Tuzli, a online na Orea bazaar platformi, društvenim mrežama (@gea.heal), a uskoro i na web stranici Gea Heal.

- Proizvodi su višenamjenski i vrlo ljekoviti tako da nam je uvijek teško izdvojiti najtraženiji. Kada baš moramo izabrati, to bi bile naše aromaterapijske rolice za opuštanje i melem za svaki dan. Svi Gea Heal proizvodi su inspirisani hercegovačkim aromatičnim i ljekovitim biljem, živimo u jednoj od najplodnijih svjetskih regija što se tiče ljekovitog bilja, kupci to prepoznaju i podržavaju nas, naglasila je Ružica.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja
image

Sve same prave

Kada su u pitanju sirovine od kojih nastaju njihovi proizvodi kazala je kako je jedna od osnovnih vrijednosti koju poštuju kroz Gea Heal težnja da sirovine budu što većim dijelom ručno brane, ručno prerađene i lokalne.

Organski razvoj

- Devedeset posto naših sirovina pravimo sami, ručno beremo i prerađujemo bilje u ljekovite macerate, tinkture, hidrolate i meleme. Sirovine koje ne možemo sami napraviti kupimo od lokalnih proizvođača. Cilj za budući rast i razvoj je još veća samoodrživost i fokus na isključivo lokalne sirovine.

Kada su u pitanju daljnji planovi, kazala nam je kako se Gea Heal obrt, kao živi organizam, konstantno raste i razvija.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

- Voljeli bismo da se u budućnosti razvijamo organski, kao i do sada. Novi proizvodi su nam uvijek na umu, ponekad se čak moramo zaustavljati prije nego što napravimo novi proizvod, jer već imamo 20 i više različitih proizvoda, ali je to izazov i zapravo već sada planiramo neke novine koje ćete vidjeti uskoro, poručila je Ružica.