Unosan biznis: Bh. influenseri imaju svoje firme koje zarađuju i preko 2 miliona KM

Novac ilustracija/

Mnogi žive i više nego dobro/Ilustracija

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Bosna i Hercegovina se sve više pozicionira kao tržište koje prepoznaje i nagrađuje digitalne influensere. Ovi pojedinci, koji su putem društvenih mreža stekli ogroman broj pratilaca, ne samo da utječu na mišljenja i ponašanja svojih fanova, već su postali pravi poslovni entiteti koji zarađuju milionske iznose.

Nekoliko najpoznatijih bh. influensera su posljednjih godina osnovali svoje vlastite firme, koje ostvaruju impresivne prihode.

Tako jedna firma sa područja Tuzlanskog kantona godišnje zarađuju više od 2 miliona KM, a neto dobit premašuje 700.000 KM. Ovi podaci jasno pokazuju da je digitalno poslovanje uz registraciju firme postalo unosan i brzorastući sektor u BiH.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Uzimajući u obzir činjenicu da su influenseri u velikoj mjeri odgovorni za promoviranje brendova, proizvoda i usluga putem svojih društvenih mreža, njihova sposobnost generiranja prihoda kroz razne oblike poslovanja postaje sve jasnija, piše Crna-hronika.info.

Osim direktnih sponzorstava i ugovora s brendovima, mnogi influenseri se bave i prodajom vlastitih proizvoda.

Na ovaj način, mnogi od njih nisu samo promotori proizvoda, već su postali i poduzetnici koji stvaraju nove poslovne prilike i otvaraju radna mjesta.

Tako bh. influenseri postaju sve veći igrači na tržištu, jer su im društvene mreže omogućile da dođu do globalne publike, što im dodatno otvara vrata za širenje poslovnih aktivnosti izvan granica BiH. Ovaj trend raste, a s njim raste i broj firmi koje oni osnivaju i uspješno vode.