Uloga socijalnih radnika u obrazovanju: Izazovi i perspektive za jačanje porodičnih veza

Panel diskusija o socijalnom radu u obrazovanju na FPN-u/Fpn
Poručuju da u vremenu kada je porodica na marginama i kada je neophodan stručni rad s roditeljima i porodicom, inicijativa treba biti usmjerena na jačanje kapaciteta stručnih službi škola u segmentu kompletiranja stručne službe i zapošljavanja socijalnih radnika, puno radno vrijeme u školama, kako bi se obezbjedio kontinuitet u radu u segmentu praćenja djece i porodica te osigurala odgojno-Obrazovna podrška i stručni tretman.
Jučer je na Fakultetu političkih nauka u Sarajevu jučer je održana panel diskusija o socijalnom radu u obrazovanju na kojoj se, u uvodnom dijelu, obratio dekan Sead Turčalo, federalni ministar rada i socijalne politike Adnan Delić te federalna ministrica obrazovanja i nauke Jasna Duraković.
“Želim istaknuti važnost socijalnog rada u obrazovanju kao ključnog elemenata u stvaranju sigurnog, podržavajućeg i inkluzivnog okruženja za sve učenike. Kao federalni ministar socijalne politike, naglašavam ulogu socijalnih radnika u prevenciji nasilja i promicanju zdravih odnosa unutar školskih zajednica”, kazao je tokom obraćanja ministar Delić
U duhu novih standarda u obrazovanju dotakao se i uloge socijalnih radnika u obrazovanju u koordinaciji sa drugim stručnim radnicima, odnosno pedagozima i psiholozima.
“Svaka od ovih struka donosi svoje jedinstvene perspektive i vještine. Dok socijalni radnici naglašavaju socijalne i porodične kontekste učeničkog života, te pružaju podršku u složenim i teškim porodičnim pričama i situacijama, psiholozi se fokusiraju na mentalno zdravlje učenika i pružaju terapijsku podršku, a pedagozi rade na akademskom razvoju i planiranju nastavnih programa. Međutim, saradnja među ovim strukama ključna je za postizanje najboljih rezultata za učenike. Kombinacija socijalnih, emocionalnih, i akademskih aspekata podrške osigurava sveobuhvatni pristup u ostvarivanju ciljeva obrazovanja i blagostanja djece”, naglasio je ministar.
Iz Aktiva Socijalnih radnika ističu da je u vremene kada je porodica na marginama i kada je neophodan stručni rad s roditeljima i prodicima, inicijatavala trebala biti usmjerena na jačanje kapaciteta stručnih službi škola u sgmentu kompletiranja stručne službe i zapošljavanja socijalnih radnika, puno radno vrijeme u školama, kako bi se obezbjedio kontinuitet u radu u segmentu praćenja djece i porodica te osigurala odgojno-Obrazovna podrška i stručni tretman.