Spajanje Krajine sa Sarajevom se ne zaboravlja u kampanji - "Rade se manje dionice, to je skup projekat"
Relacija Sarajevo - Bihać jedna je od najdužih u Bosni i Hercegovini, ali posljednjih nekoliko godina vrijeme je čak i skraćeno izgradnjom treće saobraćajne trake na prevojima Lanište kod Ključa i Ripač kod Bihaća.
Jedan po jedan projekat skraćuju rastojanje i polako spajaju Krajinu sa centrom države, a među takvima je zasigurno i izgradnja brze ceste Lašva - Nević Polje u dužini od nepunih pet kilometara koja je trenutno u toku.
Manje dionice
Vrijednost radova iznosi 74,9 miliona KM finansiranih iz namjenskih sredstava budžeta Federacije, a cesta je planirana u dužini od 23 kilometra.
Ipak, trebaće mnogo godina da se i Krajina pripoji brzoj cesti.
Na početku ove izborne kampanje, koju je ministar vanjskih poslova BiH i predsjednik Naroda i pravde Elmedin Konaković započeo iz Bihaća, bilo je riječi o tome kako službene delegacije iz Sarajeva brže stignu u Bihać zbog upotrebe rotacija i nepridržavanja saobraćajnih ograničenja koja važe za sve građane. Premda je njegova izjava istinita, za sve bivše i buduće delegacije na putu, izjava je kontekstualno bila idealna za kritike koje su nastale u medijima. Konaković je kasnije objasnio da su u Krajinu ipak doputovali rentanim vozilima.
- U putnu infrastrukturu u Krajini izdvajamo više sredstava nego je ikad iko izdvajao jer je taj ponosni i najljepši dio naše zemlje godinama nepravedno zanemaren, pravdao se Konaković.
Brza cesta
Najznačajniji cestovni projekat za USK, a koji je trenutno aktualan, jeste brza cesta koja će spajati unutrašnjost Kantona.
- Brza cesta Bosanska Krupa, Cazin, Velika Kladuša je već u fazi izrade projektne dokumentacije i izgledno je da se počne raditi ako ne ove, onda već iduće godine. Od Ripča će se ići obilaznicom ka Bihaću i gore na Vrstu, spojeni su projekti Autocesta Federacije tako da se te dionice poklapaju, kazao nam je Šuhret Fazlić.
Vlada Federacije BiH je prošle godine, na prijedlog Federalnog ministarstva prometa i komunikacija, usvojila program utroška sredstava “Kapitalni transferi javnim preduzećima - Transfer za izgradnju autocesta, brzih cesta, magistralnih i drugih cesta”, čime su planirana sredstva od 9.000.000 KM za izgradnju brze ceste Bihać - Cazin -Kladuša - Republika Hrvatska, dionica Bihać - Cazin, poddionica Kamenica - Bisovac u dužini od sedam kilometara.