Sajam knjiga u Skenderiji: Oslobođenje predano edukaciji

Sajam knjige 2025/
Sajam knjige u Skenderiji ove godine ponovo je privukao veliki broj ljubitelja knjiga i kulture, a među istaknutijim učesnicima je i Oslobođenje servis koji je na svom izložbenom štandu predstavio bogatstvo dječijih izdanja.
Kao pokrovitelji samog sajma, Oslobođenje je osmislilo štand na kojem mali posjetitelji imaju priliku da boje, crtaju i učestvuju u interaktivnim aktivnostima koje su bile namijenjene djeci svih uzrasta.
Na štandu su predstavljeni popularni naslovi kao što su Kolibrić, Vesela sveska, Vesela sveska sveznalica i Male novine, koji su odmah privukli pažnju najmlađih, ali i njihovih roditelja.
- Ja sam danas ovdje zato što idem na bibliotekarsku sekciju i danas trebamo da idemo na sajam knjige i ovdje je baš lijepo. Svaki mjesec uzimam Kolibrić časopis, rekla nam je jedna učenica osnovne škole.
Poseban naglasak stavljen je na kreativne radionice, gdje su djeca mogla pokazati svoj talent za crtanje i bojenje, čime je stvoren jedinstven, zabavan i edukativan doživljaj. Oslobođenje je omogućilo neposredan kontakt s malim čitaocima i njihovim roditeljima, čime je doprinijelo stvaranju pozitivne atmosfere i podrške čitanju i obrazovanju od najranijih dana.
- Danas smo ovdje na štandu dječijih izdanja. Mi smo generalno pokrovitelji samog sajma knjige, u sklopu toga mi imamo i naš izložbeni štand i imamo dječija izdanja Kolibrić, Vesela sveska, Vesela sveska sveznalica i Male novine. Mi smo to osmislili tako da mala raja sa nama boji, crta i sve ostalo da imamo interaktivan odnos sa malom rajom i sa čitaocima naših izdanja, kazala je Aida Tandirović za Oslobođenje.
Sajam je obogaćen i raznim proizvodima i brendovima, koji su postali i partneri ovogodišnjeg izdanja Sajma knjige. Među partnerima su se našli renomirani brendovi kao što su Sarajevska Pivara sa svojim proizvodima Voda Lejla i Sok Klo Klo, Argeta Junior, Union Foods s brendom La Bomba Grisini i Čips El Grito, Vispak s brendom Choco Club čokolade, Imlek sa Moja Kravica čokoladnim mlijekom, te Svjetlost sa bojicama i folmasterima. Tu su i brendovi kao što su Dogs Trust, Revita s napicima Revita To Go i Revita Orange, kao i Planet sa vitaminiziranim napicima Dolce Vita i Fruit Snack Dolce Vita. Svi ovi partneri svojim proizvodima doprinose stvaranju ugodne i edukativne atmosfere, ne samo za djecu, već i za odrasle posjetitelje sajma.
Legendarni glumac, Miodrag "Miki" Trifunov također je posjetio naš štand, te ovom prilikom ukazao na značaj sajma kao što je ovaj.
- Ovo mene podsjeća zapravo na jedan veliki švedski stol. Samo nije klopa nego su knjige. One vape, vape, "konzumiraj me, uzmi me, kupi me. Divno, lijepa je atmosfera, zaključio je Trifunov.
Naravno, Sajam knjige u Skenderiji također je prilika za stvaranje mostova između različitih zajednica i kulture, potičući međusobnu saradnju i razmjenu ideja. Uz brojne izložbene štandove i aktivnosti, posjetitelji imaju priliku da se upuste u razgovore sa piscima, edukatorima i izdavačima, što je dodatno obogaćuje događaj.
Međunarodni Sarajevski sajam knjiga i učila pod sloganom "Čitaj me!" možete posjetiti do 14. aprila 2025. godine.
Dnevnik O kanala pogledajte u nastavku: