Hoće li se odazvati: Krajina zove Đokovića, Rimca i Jokića, poznato i zbog čega

Organizacija Krajina Tour javno je pozvala svjetske zvijezde porijeklom iz regije Novaka Đokovića, Nikolu Jokića i Matu Rimca da se pridruže ovom projektu kao ambasadori i strateški partneri.
Udruženje Staze Krajine i platforma Krajina Tour osnovani su 20. jula 2020. godine s ciljem promocije Bosanske Krajine kao autentične destinacije avanturističkog, kulturnog i gastroturizma.
Doživjeti Krajinu
Kako navodi predsjednik Udruženja Igor Kelečević, Novak Đoković nije samo vrhunski sportista već i humanitarac i promoter zdravog načina života. Njegovo globalno prisustvo i ugled mogu pomoći u promociji turizma koji štiti prirodu i inspiriše nove generacije. Nikola Jokić, MVP NBA lige, poznat je po ljubavi prema konjima. Kao ambasador Krajina Toura, može dati ključan doprinos očuvanju bosanskog brdskog konja – autohtone pasmine koja je kroz vijekove simbolizovala snagu i tradiciju ovog regiona, dok je Mate Rimac simbol tehnoloških inovacija i održivog razvoja. Njegova ekspertiza može biti ključna u stvaranju prvih pametnih turističkih destinacija na Balkanu, kroz projekte pametne mobilnosti i digitalizacije turizma.
- Ova naša kampanja dobila je ogroman odjek i otvorila vrata za velike projekte. Cilj inicijative je da Krajinu pozicionira kao lidera ekoturizma i avanturističkih putovanja, uz isticanje održivog razvoja, očuvanja prirode i promocije lokalne zajednice. Cilj je jasan, da Krajinu predstavimo svijetu kao destinaciju koja se mora doživjeti, kazao nam je Igor Kelečević.
Ova organizacija je, inače, kreirala prvu digitalnu platformu posvećenu promociji turizma jugoistočnog dijela Bosanske krajine.
- Pokrenuli smo kampanje koje su dosegle više od 1.500.000 ljudi putem društvenih mreža i digitalnih medija. Uspostavili smo saradnju sa opštinama Šipovo, Ključ, Drvar, Krupa na Vrbasu, te sa Manjačom, postavljajući temelje za razvoj lokalne turističke infrastrukture. Organizovali smo tematske turističke ture – od raftinga, planinarenja i speleologije do gastronomskih doživljaja i kulturnih ruta. Promovisali smo autohtone vrijednosti – banjalučki ćevap, krajišku janjetinu i bosanskog brdskog konja, kroz posebne projekte i kampanje, ispričao nam je Kelečević.
Mali biznisi
Napominje i kako su postali glavna platforma za povezivanje turističkih biznisa, pomažući ugostiteljima, vodičima i lokalnim zanatlijama da pronađu publiku.
A najviše su ponosni na činjenicu da su uspjeli probuditi turistički potencijal Krajine i učiniti ga prepoznatljivim na mapi Balkana.