Hoće li se odazvati: Krajina zove Đokovića, Rimca i Jokića, poznato i zbog čega

Stazama Krajine - Krajina Tour/
Uz ljepote Une moguće je otkriti još mnogo vodotoka sa čarobnim prizorima
Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Organizacija Krajina Tour javno je pozvala svjetske zvijezde porijeklom iz regije Novaka Đokovića, Nikolu Jokića i Matu Rimca da se pridruže ovom projektu kao ambasadori i strateški partneri.

Udruženje Staze Krajine i platforma Krajina Tour osnovani su 20. jula 2020. godine s ciljem promocije Bosanske Krajine kao autentične destinacije avanturističkog, kulturnog i gastroturizma.

Doživjeti Krajinu

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Kako navodi predsjednik Udruženja Igor Kelečević, Novak Đoković nije samo vrhunski sportista već i humanitarac i promoter zdravog načina života. Njegovo globalno prisustvo i ugled mogu pomoći u promociji turizma koji štiti prirodu i inspiriše nove generacije. Nikola Jokić, MVP NBA lige, poznat je po ljubavi prema konjima. Kao ambasador Krajina Toura, može dati ključan doprinos očuvanju bosanskog brdskog konja – autohtone pasmine koja je kroz vijekove simbolizovala snagu i tradiciju ovog regiona, dok je Mate Rimac simbol tehnoloških inovacija i održivog razvoja. Njegova ekspertiza može biti ključna u stvaranju prvih pametnih turističkih destinacija na Balkanu, kroz projekte pametne mobilnosti i digitalizacije turizma.

Ergela Čardaklije u blizini Bosanskog Petrovca nudi priliku da doživite autentičan život uz ove čudesne životinje, gdje ćete naučiti više o njihovom uzgoju i značaju, ističu iz Krajina Toura

- Ova naša kampanja dobila je ogroman odjek i otvorila vrata za velike projekte. Cilj inicijative je da Krajinu pozicionira kao lidera ekoturizma i avanturističkih putovanja, uz isticanje održivog razvoja, očuvanja prirode i promocije lokalne zajednice. Cilj je jasan, da Krajinu predstavimo svijetu kao destinaciju koja se mora doživjeti, kazao nam je Igor Kelečević.

Ova organizacija je, inače, kreirala prvu digitalnu platformu posvećenu promociji turizma jugoistočnog dijela Bosanske krajine.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

- Pokrenuli smo kampanje koje su dosegle više od 1.500.000 ljudi putem društvenih mreža i digitalnih medija. Uspostavili smo saradnju sa opštinama Šipovo, Ključ, Drvar, Krupa na Vrbasu, te sa Manjačom, postavljajući temelje za razvoj lokalne turističke infrastrukture. Organizovali smo tematske turističke ture – od raftinga, planinarenja i speleologije do gastronomskih doživljaja i kulturnih ruta. Promovisali smo autohtone vrijednosti – banjalučki ćevap, krajišku janjetinu i bosanskog brdskog konja, kroz posebne projekte i kampanje, ispričao nam je Kelečević.

Stazama Krajine - Krajina Tour/

Kampanja je snažno odjeknula

Stazama Krajine - Krajina Tour/

Organizovane su i tematske ture

Mali biznisi

Napominje i kako su postali glavna platforma za povezivanje turističkih biznisa, pomažući ugostiteljima, vodičima i lokalnim zanatlijama da pronađu publiku.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

A najviše su ponosni na činjenicu da su uspjeli probuditi turistički potencijal Krajine i učiniti ga prepoznatljivim na mapi Balkana.

Bosanski brdski konji jedina je autohtona rasa u BiH/Dženad Drino/Dzenad Dzino

Bosanski brdski konji jedina je autohtona rasa u BiH/Dženad Džino