(FOTO) Pogledajte kako teku radovi na "najopasnijoj" dionici na Koridoru 5C

Dionica Vranduk - Ponirak/Facebook







Jedna od dionica autoceste na Koridoru 5C koje su u izgradnji je Vranduk - Ponirak. Radi se o dionici koja se gradi između Zenice i Tešnja. Ugovor o izgradnji je potpisan je 15. maja 2019. godine, a izvođač radova je konzorcij Azvirt L.L.C (Azerbejdžan) i Hering d.d. Široki Brijeg (BiH).
Vrijednost ugovora je 76,5 miliona eura s PDV-om, a sredstva su osigurana putem OPEC Fonda za međunarodni razvoj (OFID).
Predviđeni rok izgradnje je 24 mjeseca, odnosno avgust 2021. godine, koji je davno probijen, a fotografije na kojima se može vidjeti kako teku radovi na ovoj dionici objavile su Autoceste FBiH.
BiznisInfo podsjeća da je riječ o dionici koja se nedavno našla u središtu afere Koridor u okviru koje je početkom godine priveden veći broj osoba, uključujući bivše direktore JP Autocesta FBiH Elmedina Volodera i Adnana Terzića.
Ukupna dužina dionice prema projektu iznosi 5,3 kilometra. Od objekata na trasi se izdvajaju mostovi Vranduk 1 (L=390 m) i Vranduk 2 (L=340 m) koji se izvode tehnologijom konzolne gradnje i tunel Vranduk (L=400 m) te tri manja vijadukta ukupne dužine 300 m.
Specifičnost trase je tlocrtno i visinski razdvojen lijevi i desni kolnik autoceste zbog činjenice da se autocesta proteže kroz jako strme padine.
Autocesta se nalazi u većem dijelu u zasjeku zbog čega je isprojektovan značajan broj visokih potpornih zidova koji će se raditi tehnologijom armirane zemlje.
Neki su je stoga prozvali i “najopasnijom” dionicom na autoputu. Naravno, to se odnosi samo na nepovoljne uslove prilikom gradnje odnosno veoma strm i nezgodan teren za upravljanje teškim mašinama, a ne na uslove buduće vožnje koja će biti u potpunosti bezbjedna.