Forto: Naša stranka je ključni akter usvajanja Zakona o Južnoj interkonekciji

Edin Forto, ministar prometa i komunikacija Bosne i Hercegovine pres/Senad Gubelić

Forto: Neki su blokirali, drugi nisu imali kuražnosti/Arhiva Oslobođenja

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Edin Forto, ministar prometa i komunikacija BiH, izjavio je da je Naša stranka bila ključna kada je riječ o usvajanju Zakona o Južnoj interkonekciji.

- Kada je riječ o Južnoj interkonekciji, bit će mi zadovoljstvo da sa pozicije predsjednika Naše stranke istaknem kako je upravo Naša stranka bila ključni akter usvajanja Zakona o Južnoj interkonekciji sa našim amandmanima koji su ga učinili provedivim i efikasnim, rekao je Forto.

Usvajanje pomenutog zakona nazvao je presudnim korakom ka energetskoj nezavisnosti odnosno gasne diverzifikacije na koju predugo čekamo zbog blokada sa jedne, i nedostatka kuražnosti, sa druge strane, da se učine koraci od strateškog interesa za sve građane BiH.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

- O toj temi mogu govoriti kao lider Naše stranke, ali navedena tematika nema doticaja sa Ministarstvom komunikacija i prometa BiH. Podsjećam da u skladu sa Zakonom o ministarstvima i drugim tijelima uprave BiH, Ministarstvo vanjske trgovine i ekonomskih odnosa je nadležno za obavljanje poslova i zadataka iz nadležnosti BiH koji se odnose na definiranje politike, koordiniranje djelatnosti i usklađivanje planova entitetskih tijela vlasti i institucija na međunarodnom planu u područjima: poljoprivrede, energetike, zaštite okoliša, razvoja i korištenja prirodnih resursa i turizma, naveo je on.

Prokomentarisao je državni ministar i zahtjev komisije za saslušanje o Zakonu o BHANSA-i.

- Nemam problem da ponovim razloge zbog kojih su nam izmjene postojećeg Zakona neophodne. Nama je posebno važno da se omogući razvoj aerodroma u Bihaću i Trebinju, uključujući osnivanje službi aerodromske i kontrole letenja. Tu je i pitanje upravljanja operacijama dronova putem U-Space usluga, pokretanja komercijalne obuke kontrolora letenja o čijem značaju govori podatak da na globalnom tržištu nedostaje 15.000 kontrolora, a izmjenom Zakona bi BHANSA-i stvorili priliku da zauzme ključnu poziciju na svjetskom tržištu u edukaciji kontrolora, istakao je Forto.