Poskupljuje pretplata za Netflix: Povećava se cijena skoro svih paketa

Netflix/ Unsplash/
Netflix/ Unsplash
Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Netfliks će povećati pretplatu u više zemalja pošto je u poslednjim mesecima 2024. broj korisnika porastao za skoro 19 miliona.

Striming platforma je saopštila da će cena biti veća u Americi, Kanadi, Argentini i Portugalu.

„Povremeno ćemo zatražiti od naših korisnika da plate malo više kako bismo mogli da uložimo novac u dalje unapređenje Netfliksa”, naveli su.

Netfliks je objavio broj korisnika, koji je veći od očekivanog, čemu je doprinela druga sezona južnokorejske serije Igra lignji (Squid Game), kao i boks meč između Džeka Pola, influensera koji je postao bokser, i bivšeg svetskog šampiona u teškoj kategoriji Majka Tajsona.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Cena skoro svih paketa biće povećana u Americi.

Standardna pretplata bez reklama koštaće ubuduće 17,99 dolara umesto dosadašnjih 15,49 dolara.

Paket sa reklamama takođe će poskupeti za jedan dolar na 7,99 dolara.

Netfliks je poslednji put poskupeo u Americi u oktobru 2023, kada je povećana cena i za neke pakete u Ujedinjenom Kraljevstvu.

Upitan da li će cene rasti i u Velikoj Britaniji, predstavnik za štampu Netfliksa rekao je da trenutno nema informacije.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Kompanija je saopštila da je prošlu godinu završila sa više od 300 miliona korisnika ukupno.

Očekivalo se da će dobiti 9,6 miliona novih korisnika između oktobra i decembra, ali je taj broj premašen.

Ovo je poslednji put da je Netfliks objavio kvartalne podatke o broju korisnika.

Platforma je saopštila da će od sada objavljivati informacije u trenucima kada budu dostizali ključne brojeve.

Pored serije Igra lignji i meča Pol protiv Tajsona, Netfliks takođe prenosi NFL utakmice na Božić.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Platforma će ubuduće prenositi više događaja uživo, među kojima je rvanje, a kupila je i prava za Svetsko prvenstvo u ženskom fudbalu za 2027. i 2031.

Paolo Peskatore, tehnološki analitičar, rekao je da Netfliks sada pokazuje snagu menjajući cene pošto ima mnogo jači i raznovrsniji program u poređenju sa rivalima.

Platforma je udvostručila neto profit između oktobra i decembra na 1,8 milijardi dolara u poređenju sa istim periodom pre godinu dana.

Prodaja je porasla sa 8,8 milijardi dolara na 10,2 milijarde dolara.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

BBC na srpskom je od sada i na Jutjubu, pratite nas OVDE.

Pratite nas na Fejsbuku, Tviteru, Instagramu, Jutjubu i Vajberu. Ako imate predlog teme za nas, javite se na bbcnasrpskom@bbc.co.uk

Sadržaj koji je vlasništvo BBC čine autorski tekstovi, ilustracije i fotografije kojima raspolaže BBC i nije vlasništvo Oslobođenja. Daljnje dijeljenje nije dozvoljeno bez kontaktiranja predstavništva BBC.