El Clásico dres Barcelone mogao bi šokirati navijače: Na prsima će biti popularna pjevačica?

Barcelona
Ovo ne bi bilo prvi put da Barcelona koristi globalne muzičke zvijezde u promociji svojih dresova. Kroz saradnju sa Spotifyjem već su u prethodnim izdanjima El Clásica nosili logotipe bendova kao što su Coldplay i Rolling Stonesi.
Taj marketinški potez dio je višegodišnjeg ugovora sa platformom Spotify, koja je 2022. postala glavni sponzor kluba i promijenila ime stadiona u Spotify Camp Nou.
Prema navodima RAC1, upravo je Taylor Swift prva opcija u aktuelnim pregovorima za predstavljanje na dresovima u najgledanijoj utakmici španskog fudbala. Ukoliko se dogovor ne finalizira, u obzir dolaze i Ed Sheeran, kao i reper Travis Scott, ali sve više indicija upućuje na to da će američka superzvijezda biti ta koja će krasiti grudi fudbalera Barcelone.
Ugovor Spotifyja s Barcelonom navodno iznosi oko 60 miliona eura godišnje, a posebne edicije dresova s globalnim zvijezdama postale su sastavni dio te saradnje. Iako do zvanične potvrde još nije došlo, izbor Swift bi izazvao veliku pažnju kako među fudbalskim, tako i među muzičkim fanovima širom svijeta.
Hoće li dres Barcelone za El Clásico postati najviralniji u historiji? Ostaje da se vidi.