Vrijeme je da budemo hrabri - prevencija počinje razgovorom

Nastavak kampanje "Budi hrabar, budi zdrav", Ožujsko pivo//
Nastavak kampanje "Budi hrabar, budi zdrav"
Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Nastavak kampanje "Budi hrabar, budi zdrav" okupio je brojne predstavnike medija i partnere kampanje. Cilj okupljanja bio je još jednom podsjetiti na značaj prevencije raka prostate i prenijeti ovogodišnju poruku: "Ne čekaj da ti se upali lampica."

Molson Coors BH, zajedno sa Ožujskim pivom i Udruženjem oboljelih od raka prostate FBiH stoji iza ove društveno odgovorne inicijative. Uz razmjenu iskustava i mnogo dobre energije, prisutni su razgovarali o važnosti otvorenog pristupa temama zdravlja, posebno kada je riječ o muškarcima i ranoj dijagnostici raka prostate.

Posebnu pažnju privukao je poznati glumac Goran Bogdan, koji je jedno od zaštitnih lica kampanje. S prisutnima je podijelio svoja iskustva sa nedavne dodjele Oscara, ali i istakao koliko mu znači biti dio kampanje koja ima značajan uticaj.

- Društvena odgovornost ne bi trebala biti izuzetak, već standard. Biti dio kampanje koja ruši stigmu i poziva muškarce da se brinu o sebi, za mene je više od angažmana - to je lična stvar, poručio je Bogdan i dodao kako ga raduje činjenica da ova kampanja ima konkretne rezultate i da se broj testiranih kontinuirano povećava.

Nastavak kampanje "Budi hrabar, budi zdrav", Ožujsko pivo//

Nastavak kampanje "Budi hrabar, budi zdrav"

///
Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Prisutnima se obratio i Goran Mišić, brend menadžer za ključne brendove u kompaniji Molson Coors BH, koji je naglasio kontinuitet i posvećenost ovom projektu:

"Ponovo smo odlučili da iskoristimo snagu branda i kompanije kako bismo podigli svijest o važnosti redovitih zdravstvenih pregleda. Ponosni smo na ostvarene rezultate u protekloj godini. Ako smo kroz ovu kampanju uspjeli pomoći barem jednom muškarcu da obavi testiranje i tako spasi život, već smo postigli nešto nevjerojatno. Naravno, ništa od ovoga ne bi bilo moguće bez naših partnera - Udruženja oboljelih od raka prostate i sjajnih doktora specijalizovanih za ovu oblast, koji su prepoznali važnost ove incijative i uključili se u kampanju. Ove godine kampanja se zove "Ne dozvoli da ti se upali lampica", i opet stavljamo muško zdravlje u fokus. Pokrili smo pet gradova - Sarajevo, Mostar, Zenicu, Tuzlu i Bihać - i omogućili nova besplatna PSA testiranja. Kampanja je krenula 9. aprila i već sada, nakon samo dvije sedmice, imamo preko 90 novih prijava. To nas dodatno motiviše i pokazuje da smo na pravom putu."

Nastavak kampanje "Budi hrabar, budi zdrav", Ožujsko pivo//

Nastavak kampanje "Budi hrabar, budi zdrav"

Prošlogodišnja kampanja rezultirala je sa 758 testiranih muškaraca, od kojih je njih 13,1 posto imalo povišene PSA vrijednosti - podatak koji jasno govori o važnosti redovnih kontrola i pravovremene reakcije.

Besplatna PSA testiranja su i ove godine dostupna muškarcima starijim od 50 godina, kao i onima iznad 45 koji imaju porodičnu historiju karcinoma prostate. Testiranja se obavljaju u Sarajevu, Tuzli, Mostaru, Zenici i Bihaću, a prijave se vrše putem web stranice www.budihrabar.ba.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Kampanja "Budi hrabar, budi zdrav" je poziv na akciju, na promjenu odnosa prema sopstvenom zdravlju i podsjetnik da prevencija spašava živote.