Tri priznanja na CIM AWARDS 2025 - Aquarius Group najbolja kreativna agencija u regionu

Aquarius Group je na ovogodišnjoj dodjeli CIM AWARDS 2025 u Kotoru, koja okuplja najistaknutije agencije, brendove i stvaraoce iz oblasti marketinga, medija i kreativnih industrija, osvojio tri značajna priznanja, među kojima i titulu najbolje kreativne agencije u regionu.
Nagrada REGIONAL TRAILBLAZER - Najbolja kreativna agencija u regionu dodjeljuje se agenciji koja je ostvarila značajan uticaj na industriju, pomjerajući granice kreativnosti i postavljajući nove standarde. Ovo priznanje za Aquarius predstavlja potvrdu dugogodišnje posvećenosti idejama koje mijenjaju tržište, stvaraju nova pravila i ostavljaju neizbrisiv trag - ne samo lokalno, već i u regionalnim okvirima.
- Zahvalni smo na svakom priznanju koje potvrđuje rad, trud i vjeru u ideje koje stvaramo. Iako je velika stvar biti proglašen za najboljeg u regionu, ova nagrada je za mene posebna jer sam je primio u ime agencije u gradu u kojem sam rođen. Ovo su trenuci koji nas raduju i motivišu da se dodatno trudimo postati još bolji, rekao je direktor kancelarije Aquarius grupe u Podgorici, Aljoša Janković, naglasivši da će kreativni timovi agencije u Banjaluci, Sarajevu, Beogradu i Podgorici nastaviti da stvaraju kampanje koje ne slijede trendove - već ih pokreću.
U kategoriji PURPOSE HERO - Najbolja kampanja sa svrhom, nagrađena je kampanja "Ne zatvarajmo oči! Zaštitimo djecu na internetu", koju je Aquarius kreirao za klijenta kompaniju m:tel, dok je nagrada SOCIAL MEDIA MAVERICK - Najbolja upotreba društvenih medija, ovoj grupi pripala za kampanju "Da san postane dan", rađenu za brend Fabrika Coffee.
- Hvala kolegama iz branše koji su prepoznali vrijednost u našem radu, ali i klijentima koji su podržali naše kreativne ideje. Sve naše nagrađene kampanje, kako sada, tako i tokom godina, po pravilu su uvijek bile i naše tržišno i komunikacijski najuspješnije kampanje. Tako da je poruka jasna - kreativnost se isplati. I agencijama, a što je je još važnije - i klijentima, istakao je Aleksandar Živanić, kreativni direktor Aquarius Group.