Svjetlostkomerc i Pomozi.ba ponovno u humanoj misiji: „Po tradiciji, srcem za znanje i ništa manje“

Svjetlostkomerc i Pomozi.ba ponovno u humanoj misiji "Po tradiciji, srcem za znanje i ništa manje"/
Projekat se realizira već treću školsku godinu
Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Svjetlostkomerc i Udruženje Pomozi.ba treću godinu zaredom realizuju društveno odgovornu kampanju, ove godine pod nazivom "Po tradiciji, srcem za znanje i ništa manje", u periodu od 20.08 do 15.09.2024. godine. U navedenom razdoblju, građani će kupovinom školskog pribora u Knjižarama SVJETLOST i kupovinom označenih brendova u Bingo trgovinama, kroz opremanje svojih školaraca, direktno učestvovati u stvaranju uslova boljeg i lakšeg obrazovanja djeci iz socijalno ugroženih porodica.

- Ponosni smo da je realizacija kampanje „Srcem za znanje i ništa manje“ postala dijelom tradicije. Svjetlostkomerc dd je kompanija koja duže od 75 godina učestvuje u procesu obrazovanja i stvaranju boljih, obrazovanijih i uspješnijih generacija. I ove godine odlučili smo se odreći dijela profita, te ga usmjeriti na pomoć školarcima kojima je proces nabavke neophodnog školskog materijala otežan, nekad i nemoguć, zbog teške finansijske situacije. Ponosni smo da ovaj projekat realiziramo već treću školsku godinu i vjerujemo da ćemo, zajedničkim snagama, i ovaj put anulirati jednu od briga roditeljima koji su u stanju socijalne potrebe, te djeci omogućiti ravnopravan početak školske 2024. godine, ističe Nađa Tihić, šef marketing službe kompanije Svjetlostkomerc.

Procenat od sveukupnog profita ostvarenog prodajom školskog asortimana, kompanija Svjetlostkomerc i Udruženje Pomozi.ba donirat će porodicama u potrebi.

- Izuzetno nam je drago da i ove godine imamo podršku kompanije Svjetlostkomerc kako bismo mnogim mališanima diljem BiH olakšali pripreme za polazak u školu. Neopisiv je osjećaj kada vidite osmijehe na njihovim licima, a na ovaj način pomažemo i roditeljima školaraca koji se svim silama trude osigurati sve neophodno njihovoj dječici, ali nekada trebaju i našu podršku. Jako nam je bitno i da se mališani koji ionako žive jako teškim životom, ne osjećaju manje vrijednima u odnosu na njihove vršnjake zahvaljujući ovoj kampanji, ističu iz Pomozi.ba organizacije.

Vjerujemo da će građani prepoznati važnost ove kampanje, te i ove godine uzeti učešće u stvaranju boljih preduslova za kvalitetno školovanje djece iz socijalno ugroženih kategorija u nadolazećoj školskoj  2024/25 godini.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Osim mogućnosti učešća u humanitarnoj kampanji sve kupce Knjižara SVJELOST očekuju sniženja i totalne rasprodaje školskog asortimana. Saradnja kompanije Svjetlostkomerc i čak 5 banaka (Unicredit, ASA, Addiko, NLB i Intesa Sanpaolo banka) kupcima će omogućiti dodatne popuste od 10 – 20%.

Kompanija Svjetlostkomerc, Udruženje Pomozi.ba i građani zajedno "Po tradiciji, srcem za znanje i ništa manje".