Summit koji pomjera granice: Sarajevo domaćin svjetskih digitalnih premijera

Sarajevo Marketing Summit/

-

Sve je spremno za 12. Sarajevo Marketing Summit! Veliki interes i ove godine potvrđuje činjenica da su sva mjesta popunjena – tražila se čak i karta više! A zašto je Summit već godinama događaj koji se ne propušta? Zato što svake godine donosi nešto potpuno drugačije. Tako će biti i ovaj put!

Pored standardnog, edukativnog dijela, ovog četvrtka učesnici će imati priliku prisustvovati ekskluzivnom predstavljanju dvije nove aplikacije – CHAT D&B aplikacija kompanije Dun & Bradstreet te društvene mreže PRIVEE WORLD Dine Čolakovića, koji je osnivač i CEO kompanije.

Umjetna inteligencija (AI) sve više mijenja način na koji živimo i radimo, a Alma Aljićević iz kompanije Dun & Bradstreet na Summitu će govoriti o tome kako AI ne transformiše samo marketing, nego i način na koji mislimo, učimo i donosimo odluke. Posebna zanimljivost je da će AI D&B aplikacija upravo tog dana biti puštena u rad globalno, a svoju svjetsku premijeru za bh. tržište imat će upravo na Sarajevo Marketing Summitu! Učesnici će među prvima u svijetu imati priliku da se upoznaju sa njenim mogućnostima.

Osim toga, Dun & Bradstreet će predstaviti i TOP 10 kompanija koje se bave marketingom u BiH, prema D&B rejtingu.

Nova društvena mreža PRIVE zasigurno će privući pažnju prisutnih – učesnici će moći da je isprobaju i otkriju zašto se izdvaja od svih postojećih platformi i zašto bi mogla postati novi digitalni hit budućnosti.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Već devetu godinu zaredom ekspertno vijeće Sarajevo Marketing Summita dodjeljuje priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili godinu iza nas. Tako će biti i na ovogodišnjem Summitu, kada će za svoj rad biti nagrađeni:

  • Zanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull,
  • Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure,
  • Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita.

Priznanja će biti dodijeljena i u tri posebne kategorije:

  • Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”
  • Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića
  • Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta

Ovogodišnja tema Summita “FAST TRENDS, FASTER MOVES” – fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketing industriji i načine na koje one oblikuju budućnost.

Kroz cjelodnevni program i inspirativne govornike, učesnici će imati priliku da istraže ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing – od spajanja tradicije i modernih tehnologija, do razumijevanja novih generacija potrošača i uloge umjetne inteligencije u građenju brendova budućnosti.

Organizaciju Summita podržalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, uz značajnu podršku zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa, Milkos, Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Vidimo se u četvrtak, 13. novembra u Swissotelu Sarajevo!