Sprema li se ogromno poskupljenje Lego kockica?

Bar će biti bolje za okolinu/

Bar će biti bolje za okolinu/

Bar će biti bolje za okolinu/
Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Danska kompanija Lego objavila je impresivne rezultate za prvu polovinu 2024. godine, sa povećanjem prodaje od 14 posto u odnosu na isti period prethodne godine. Ovaj značajan rast nadmašuje širu industriju igračaka, dok je profit kompanije porastao za 26 posto, dosegnuvši 1,2 milijarde dolara.

Izvršni direktor Lega, Neils Christiansen, u intervjuu za CNN istaknuo je da su ovi rezultati dokaz snage brenda Lego u globalnom tržištu. Prema njegovim rečima, proizvodi Lega nastavljaju da budu popularni među ljudima svih generacija, što je doprinelo izuzetnom poslovnom uspehu kompanije.

Ovi pozitivni rezultati dolaze u trenutku kada globalna industrija igračaka suočava sa izazovima, uključujući smanjenje potrošnje zbog ekonomskih nesigurnosti. Na primer, američki proizvođač igračaka Hasbro najavio je smanjenje broja zaposlenih za 20 posto zbog smanjenja potražnje.

U sklopu svojih napora da postane ekološki odgovornija, Lego se posvetio smanjenju zavisnosti od nafte u proizvodnji svojih kockica. Kompanija je testirala 600 različitih materijala u pokušaju da do 2030. godine potpuno zameni naftu koja se koristi za proizvodnju kockica. Iako su ovi napori doneli ograničen uspeh, Lego je postavio novi cilj da postepeno smanjuje sadržaj nafte u svojim proizvodima.

Christiansen je napomenuo da će Lego plaćati 70 posto više za certificiranu obnovljivu smolu, materijal koji će zameniti naftu u proizvodnji kockica. Ovaj prelaz na skuplje materijale predstavlja povećanje troškova proizvodnje, ali Lego ostaje posvećen svom cilju da do 2032. godine koristi isključivo obnovljive i reciklirane materijale u svojim proizvodima.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Legoova posvećenost održivosti i inovacijama u proizvodnji ukazuje na njegovu nameru da očuva svoje liderstvo na tržištu dok istovremeno doprinosi zaštiti životne sredine. Sa rastom prodaje i profitabilnosti, kao i sa ambicioznim planovima za ekološki prihvatljivije proizvode, Lego ostaje ključni igrač u industriji igračaka, uprkos izazovima sa kojima se suočava globalno tržište.