I to smo dočekali: Svjetski modni brend izbacio parfem za pse

ljeto psi/

ljeto psi/

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Predstavljamo DGFefé, prvu mirisnu notu za pse od Dolce& Gabbana, napisali su svjetski poznati modni dizajneri koji stoje iza brenda Dolce&Gabbana ni ne sluteći kakvu će reakciju javnosti izazvati. 

Ideja je inspirisana bezuslovnom ljubavlju Domenica Dolcea, jednog od suvlasnika ovog brenda, prema njegovom psu Feféu, po kojem je parfem i dobio ime. 

Ova mirisna nota bez alkohola za pse miješa svježe i delikatne note kanange, mošusa i sandalovine. To je nježan i sveobuhvatan miris kreiran za razigranu rutinu ljepote.

"Nijedna životinja nije maltretirana tokom izrade ove kampanje. Njihova sigurnost je bila potpuno zaštićena", naveli su iz Dolce&Gabbana.

Ljubitelji ove vrste životinja posebno su se oduševili reklamnim videom kampanje u kojem su glavni akteri - psi.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

 

 

"Treba li ovo mom psu? Ne. Hoću li mu ovo kupiti?- Apsolutno da!", jedan je od komentara ispod reklamnog videa.

"Molimo vas, izbacite parfem i za mačke, ovo je genijalno" pisali su pratitelji.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

U duhu inovacije i elegancije, ova legendarna talijanska modna kuća je zasigurno otišla korak dalje u neočekivano područje pseće mode.  Lansiranjem Feféa, prvog parfema namijenjenog isključivo voljenim četvoronožnim prijateljima biće izazov za konkurentne modne brendove, kako u inovaciji, tako i u marketingu, prenos Tportal.