Projekat “Zaključavamo cijene”: Ostaju li kupci vjerni domaćim proizvodima?

/ Ilustracija/
/ Ilustracija
Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Prošlo je sedam dana od početka akcije “Zaključavamo cijene”. Ovaj projekt trebao bi građanima u Federaciji omogućiti nešto niže, ali i stabilne cijene brojnih proizvoda je nedavno pokrenut projekat koji omogućava građanima uštedu potrošačke korpe kroz odabrane artikle.

Prošlog petka u Federaciji Bosne i Hercegovine otpočeo je projekat pod nazivom “Zaključavajmo cijene”, a na inicijativu Federalnog ministarstva trgovine zajedno sa Udruženjem poslodavaca FBiH, udruženjima potrošača i Sindikatom trgovine. Dogovorena je akciona i zaključana cijena za 40 prehrambenih i higijenskih  proizvoda koji su obilježeni namjenskim logom. Da li su upoznati sa popustima, te ostaju li vjerni domaćim proizvodima, odgovorili su kupci.

-  Ma jesam ali ne obraćam pažnju na to, kupim šta nađem, rekla nam je Liduška Tanasković

- Podršku dajem domaćim proizvodima, ali samo u slučaju ako su oni kvalitetni, ako zadovoljavaju neke moje zahtjeve, onda ostajem vjerna bez obzira da li zaključali cijene ili ne zaključali, kazala nam je Edina Velić.

- Vrlo često koristim te akcije, kupujem kada je akcija, izjavila je Azra Mujdžedović.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

U periodu kada cijene vrtoglavo rastu, pred kraj godine ovo je odličan potez koji građanima može pripomoći u riješavanju problema egzistencijalne krize.

- Oni koji kupuju većinu proizvoda sigurno da će osjetiti jer zaista su cijene, ko u većim količinama uzima, ako su to porodice sa više članova gdje se više troše ti proizvodi, naravno da će osjetiti, jer su znatno niže cijene, dodala je Edina Velić.

U inicijativi do sada učestvuje više od 20 trgovačih lanaca pokazavši društvenu odgovornost prema građanima i priuštivši sniženje između 15 i 20 posto, a što je, po procjenama, 30 do 40 konvertibilnih maraka uštede po korpi, što svakako dobro dođe. Trajanje akcije je do 15. marta naredne godine.

Prilog Ajle Kanlić.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja