Projekat “Zaključavamo cijene”: Ostaju li kupci vjerni domaćim proizvodima?

Prošlo je sedam dana od početka akcije “Zaključavamo cijene”. Ovaj projekt trebao bi građanima u Federaciji omogućiti nešto niže, ali i stabilne cijene brojnih proizvoda je nedavno pokrenut projekat koji omogućava građanima uštedu potrošačke korpe kroz odabrane artikle.
Prošlog petka u Federaciji Bosne i Hercegovine otpočeo je projekat pod nazivom “Zaključavajmo cijene”, a na inicijativu Federalnog ministarstva trgovine zajedno sa Udruženjem poslodavaca FBiH, udruženjima potrošača i Sindikatom trgovine. Dogovorena je akciona i zaključana cijena za 40 prehrambenih i higijenskih proizvoda koji su obilježeni namjenskim logom. Da li su upoznati sa popustima, te ostaju li vjerni domaćim proizvodima, odgovorili su kupci.
- Ma jesam ali ne obraćam pažnju na to, kupim šta nađem, rekla nam je Liduška Tanasković
- Podršku dajem domaćim proizvodima, ali samo u slučaju ako su oni kvalitetni, ako zadovoljavaju neke moje zahtjeve, onda ostajem vjerna bez obzira da li zaključali cijene ili ne zaključali, kazala nam je Edina Velić.
- Vrlo često koristim te akcije, kupujem kada je akcija, izjavila je Azra Mujdžedović.
U periodu kada cijene vrtoglavo rastu, pred kraj godine ovo je odličan potez koji građanima može pripomoći u riješavanju problema egzistencijalne krize.
- Oni koji kupuju većinu proizvoda sigurno da će osjetiti jer zaista su cijene, ko u većim količinama uzima, ako su to porodice sa više članova gdje se više troše ti proizvodi, naravno da će osjetiti, jer su znatno niže cijene, dodala je Edina Velić.
U inicijativi do sada učestvuje više od 20 trgovačih lanaca pokazavši društvenu odgovornost prema građanima i priuštivši sniženje između 15 i 20 posto, a što je, po procjenama, 30 do 40 konvertibilnih maraka uštede po korpi, što svakako dobro dođe. Trajanje akcije je do 15. marta naredne godine.
Prilog Ajle Kanlić.