Vlasnik picerije u Hrvatskoj je hit, svađa se sa mušterijama: Jedite onda splačine iz pekare

pizza ilustracija/
Vlasnik se spreman svađati da odbrani svoju pizzu
Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Poznati restoran i picerija u hrvatskom Pirovcu posljednjih dana bila je jedna od glavnih tema na društvenim mrežama.

Restoran je već godinama nezaobilazna adresa za ljubitelje pice, svježe ribe i mediteranskih specijaliteta. Međutim, jednako koliko se priča o hrani, priča se i o odgovorima vlasnika na negativne recenzije.

Na šibeničkoj rivijeri, tik uz pirovačku rivu, smješten je restoran i picerija koji je sa godinama postao simbol lokalne gastronomske ponude. Ali dok jedni dolaze zbog pice i ribe, drugi dolaze zbog odgovora vlasnika na Google recenzije.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Kako navode hrvatski mediji, stvorila se prava mala zajednica ljudi koja redovno prati i dijeli njegove komentare, jer oni su daleko od uobičajenih izvinjenja.

Jedna od posljednjih recenzija stigla je od gošće Martine, koja je restoranu dala ocjenu jedan i opisala neugodno iskustvo:

- Bila sam jako razočarana posjetom ovom restoranu. Naručila sam lignje sa žara, a već pri prvom zalogaju osjetila sam pijesak između zuba. To ne samo da je pokvarilo ukus jela, nego je i potpuno uništilo doživljaj obroka. Očekujem da morska hrana bude dobro očišćena i pripremljena, što ovdje očito nije bio slučaj. Osoblje je bilo pristojno, ali problem s hranom nisu riješili na zadovoljavajući način, samo riječima izvinjenja. Nažalost, ne namjeravam se vratiti i ne mogu preporučiti ovaj restoran drugima. Takođe, iako nisam hranom bila zadovoljna, porcija je uredno naplaćena, napisala je.

Umjesto tipičnog izvinjenja, vlasnik joj je odgovorio ovako:

- U stvari, znate šta, nemamo se mi kome pravdati. Bezobrazni ste i dvolični. Prvo vas je pitala djevojka hoćemo li odmah druge da spemimo, vi kažete "ma ne, ne, sve u redu"… E pa kad je u redu, onda eto vam. Trebale su i gore biti, piše u odgovoru restorana.

Jedan stranac ostavio je recenziju u kojoj je opisao lošu uslugu i nepotrebno bacanje hrane:

- Razočaravajuća usluga. Pitao sam konobara za platu od morskih plodova, a da pritom nije spomenuo veličinu. Za nju je bilo sasvim normalno da će mršav muškarac da pojede kilogram hrane. Nije tome pridala nikakvu pažnju. Naravno, pola je ostalo, a nije nas ni pitala želimo li da ponesemo ostatak, već ga je samo pokupila i bacila u smeće. Potpuno nepotrebno bacanje hrane. Jako sam razočaran, a ovakvo ponašanje samo pokazuje da smo im turisti koje treba opljačkati. Sramota.

Odgovor vlasnika bio je brutalan:

- Malo ste se zbunili i u startu lažete… Roditelji su vam preskočili vaspitanje, to je prvo. Konobara mi nemamo, već konobarice… Ribu niste jeli jer je ni nemamo na meniju ovaj mjesec, a kad su nam ostali gosti pokazivali vas po mjestu i tvrdili da ste pobjegli s psihijatrije, mi nismo vjerovali, ali evo dokaza da smo pogriješili. Sve u svemu ŠROT, napisali su iz restorana.

Kad se jedan gost požalio da je račun za dvije pice i dva piva iznosio 40 eura, on je odgovorio:

- U kom vi filmu živite? Imate pekare pa tamo jedite one splačine i pijte piva ispred prodavnice, a restorana se ostavite na miru… Niti ste bili u štali niti vam je bura smetala niti kiša po glavi padala, nego ste bili u urednom, toplom i u centru uz more restoranu, jeli pice prečnika 35 i pili hladna piva iz čistih čaša. Na picama su sastojci sigurno nađeni uz cestu, adio, stoji u odgovoru.

Drugi komentar je bio jednako brutalan.

- Vladimire, nego daj pojasni ljudima šta znači u tvojoj svjedodžbi ona napomena da učenik po posebnom programu ne uspijeva da položi predmete iz drugog razreda osnovne. Ništa strašno, jel' da? Događa se i najboljima, još je jedan u nizu odgovora na negativnu kritiku.

I dok jedni tvrde da bi vlasnik trebao da dostojanstveno đuti ili kulturno odgovra, drugi njegovu britkost smatraju osvježavajućom, prenosi Slobodna Dalmacija.