Ni za živu glavu: Ovo su stvari koje nikada ne trebate raditi na novom radnom mjestu

Prva sedmica na radnom mjestu može biti ključna/ Canva/

Prva sedmica na radnom mjestu može biti ključna/ Canva/

Prva sedmica na radnom mjestu može biti ključna/ Canva/
Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Tokom prve sedmice na novom poslu, svaka radnja i svaka riječ koju izrazite mogu oblikovati to kako vas vaši novi kolege doživljavaju, a ključno je osigurati da to bude pozitivan utisak. Iako ste osigurali poziciju, evaluacija je u toku, a vaš novi šef i odjel pažljivo prate kako se integrirate u tim.

HuffPost je tražio uvide stručnjaka za karijeru u vezi s ponašanjem i zamkama koje mogu ostaviti negativan trajni utjecaj kao novozaposleni, zajedno s prijedlozima kako osigurati pozitivan prijem.

Tačnost je ključna

Dolazak na sastanke tokom prve sedmice može stvoriti negativan utisak o vašim vještinama upravljanja vremenom. Razumljivo je osjećati se dezorijentirano u novom okruženju, ali nastojte biti tačni kako biste pokazali poštovanje. Mary Abbajay, predsjednica Careerstone grupe, naglašava važnost stizanja na vrijeme i predlaže da se ostavi dodatno vrijeme za nesigurnosti u navigaciji.

Izbjegavajte da se predstavite kao pametnjaković

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Iako je pokazivanje kompetentnosti od suštinske važnosti, predstavljanje kao sveznalica može otuđiti kolege. Gorick Ng, savjetnik za karijeru na Harvardu, predlaže održavanje otvorenog i radoznalog pristupa. Umjesto da kritikujete postojeće prakse, postavljajte ljubazna pitanja kako biste razumjeli razloge koji stoje iza njih. Pokazivanje volje za učenjem i prilagođavanjem njeguje pozitivne odnose.

Iskoristite status ''novog kolačiča''

Iskorištavanje vašeg statusa novog zaposlenog može olakšati interakciju s kolegama i izgraditi odnose. Međutim, budite pažljivi u svom pristupu i izbjegavajte generičke poruke. Ng preporučuje da se fokusirate na izgradnju veza sa trenutnim kolegama i da se predstavite budućim saradnicima personalizovanom porukom.

Obucite se prikladno

Pridržavanje kodeksa oblačenja je ključno tokom prve sedmice. Mary Abbajay naglašava važnost prikladnog odijevanja na osnovu kancelarijske kulture. Ako niste sigurni, pogledajte priručnik za zaposlenike ili se raspitajte o kodeksu oblačenja kod svog nadređenog ili članova tima.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Održavajte profesionalne granice

Izbjegavajte pretjerano dijeljenje ličnih podataka sa kolegama tokom vaših početnih interakcija. Patricia Schwartz, izvršni trener, upozorava na odavanje pretjeranih ličnih podataka, jer to može stvoriti nelagodu među kolegama.

Klonite se tračeva

Učestvovanje u uredskim tračevima može biti štetno po vašu reputaciju kao novozaposlenog. Suzdržite se od ogovaranja kolega i preusmjerite razgovore ako je potrebno. Mary Abbajay savjetuje da se ne pridružite bilo kojoj grupi i predlaže promjenu teme ili davanje pozitivnih primjedbi o pojedincu o kojem se razgovara.

Uspostavite komunikaciju sa svojim menadžerom

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Izgradnja odnosa sa vašim menadžerom je neophodna tokom prve sedmice. Patricia Schwartz naglašava važnost zakazivanja sastanka jedan na jedan sa svojim šefom kako bi se uskladili stilovi komunikacije i prioriteti. Proaktivno tražite povratne informacije i pojašnjenja kako biste pokazali svoju posvećenost i želju da doprinesete.

Održavanjem profesionalizma, pokazivanjem radoznalosti i izgradnjom pozitivnih odnosa, možete ostaviti trajan pozitivan utisak na svoje nove kolege i nadređene.