Pripremite se: Netflix sprema veliko iznenađenje za svoje pretplatnike pred kraj godine

Nove reklame trebale bi se pojaviti 2026. godine/Pexels

Veliko iznenađenje/Pexels

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Netflix je najpopularniji servis za striming filmova i serija koji, prema posljednjim informacijama iz te kompanije, ima više od 300 miliona pretplatnika. Uprkos velikom broju korisnika, svima u kompaniji je jasno da je konkurencija na ovom tržištu sve jača i da moraju ponuditi dodatni sadržaj kako bi zadržali postojeće, ali i privukli nove pretplatnike.

Jedan od načina na koji planiraju to postići jeste uvođenje videoigara u svoju ponudu kao dodatni benefit za pretplatnike. Kompanija je krajem 2021. godine osnovala odjel za videoigre i putem mobilne aplikacije ponudila određeni broj naslova. Vremenom se taj broj povećao, uključujući poznate igre poput GTA: San Andreas i Sonic Mania Plus, a danas njihov katalog sadrži više od 120 naslova.

Ozbiljnost njihove namjere pokazuje i kupovina finske kompanije Next Games, za koju su prije nekoliko godina platili čak 72 miliona dolara.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Igre na velikom ekranu

Igre su u početku bile dostupne samo na mobilnim uređajima, ali s vremenom su počeli razmišljati i o igranju na TV ekranima. Iako ova opcija još nije dostupna svim pretplatnicima, dio korisnika koji učestvuju u beta testiranju i imaju kompatibilne uređaje već mogu igrati Netflixove igre na televizoru.

Velike planove za igre na velikim ekranima pokazuju i najave za ove praznike. Naime, uoči božićnih praznika, kada ljudi provode više vremena kod kuće i često igraju videoigre, Netflix će predstaviti nekoliko party igara koje će se moći igrati na televizorima. Korisnici će im moći pristupiti putem taba „igre“, a kao kontroler će koristiti pametne telefone.

Krajem godine na Netflixu će se pojaviti naslovi poput Lego Party!, Boggle Party, Pictionary: Game Night, Tetris Time Warp i Party Crashers: Fool Your Friends. Više informacija o igrama može se pronaći na zvaničnim stranicama Netflixa.

Iako su ovo odlične vijesti za gamere i sve koji vole zabavne igre na velikom ekranu, postoji i loša vijest: igre nisu dostupne svima, već samo na određenim modelima televizora i na određenim tržištima. Plan je da se s vremenom proširi dostupnost, kako bi što veći broj korisnika mogao uživati u ovim igrama, piše Tech Crunch.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja