"Najgora pogreška u životu" - Prodala haljinu za 135 dolara pa saznala koliko vrijedi

Haljina, vrijednost, prodaja/

Haljina je mnogo vrijednija

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Prodavačica vintage odjeće iz Wisconsina podijelila je svoje gorko iskustvo nakon što je dizajnersku haljinu vrijednu hiljade dolara slučajno prodala za samo 135 dolara.

Dvadesetdvogodišnja Hannah, koja se bavi preprodajom vintage mode od svoje 17. godine, nedavnu je prodaju na platformi za aukcije uživo opisala kao "najgoru grešku u svom životu".

Skupa greška na aukciji uživo

Sve je počelo tokom prijenosa uživo kada je Hannah ponudila haljinu na aukciji. "Počela sam s početnom ponudom od 30 dolara, a oko 60 gledalaca u mom prijenosu uživo podiglo je cijenu na skoro 135 dolara", ispričala je. "Shvatila sam da vrijedi malo više čak i prije nego što sam je pokrenula, kada su se ljudi u mom prijenosu uživo jako uzbudili i obavijestili me o brendu."

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Ubrzo se ispostavilo da je haljina rijedak dizajnerski komad čija se vrijednost procjenjuje na oko 3000 dolara, što je daleko više od iznosa za koji ju je prodala.

Odluka da ispoštuje prodaju

Nakon što je na internetu podijelila svoju grešku, mnogi kolege preprodavači savjetovali su joj da otkaže narudžbu i ponovo stavi haljinu na prodaju po pravoj cijeni. Ipak, Hannah je odlučila ispoštovati prodaju.

- Nakon nekoliko sati, uglavnom sam bila uzbuđena što sam mogla podijeliti tako ikoničnu vintage haljinu s nekim ko si je inače možda ne bi mogao priuštiti – sve dok sam još uvijek ostvarivala profit, rekla je. Takve greške smatra sastavnim dijelom posla. "Svi preprodavači imaju priču tipa 'ups!' gdje prodaju nešto za manje nego što vrijedi."

Podijeljene reakcije na internetu

Njena priča na Instagramu i TikToku izazvala je lavinu reakcija. Dok su jedni suosjećali, drugi su oštro kritikovali njenu profesiju, optužujući preprodavače da "kradu od siromašnih", prenosi Index.hr.

Hannah je uzvratila na kritike, ističući kako su radnje s polovnom robom i donacijski centri u SAD-u preplavljeni. "Na svijetu ima dovoljno odjeće da obuče narednih sedam generacija bez izrade ijednog novog odjevnog predmeta", naglasila je, tvrdeći da preprodavači igraju važnu ulogu u održivosti potičući kupce da biraju rabljenu odjeću umjesto brze mode.

"Second hand moda je davanje staroj odjeći novog života", zaključila je. "Ne samo da dobijate jedinstven komad, već i pomažete smanjiti otpad. Zašto biste željeli nositi majicu koju posjeduje i milion drugih ljudi?"