Jedna sitna navika zbog koje konobari lude: "Znala me izbaciti iz takta, počnem ih malo mrziti"

Većina ljudi u restoranu želi opušteno uživati u hrani i razgovoru, ali postoji jedna navika koja, iako djeluje bezopasno, konobarima itekako otežava posao. Radi se o tome da gosti više puta tokom obroka zovu konobara – za još jednu salvetu, krišku limuna, dodatni umak ili pribor.
Konobari širom svijeta kažu da ih ova praksa, poznata kao „one-timing“, posebno nervira kad restoran radi punom parom. Iako su pojedinačni zahtjevi razumljivi, stalno vraćanje za nove sitnice remeti njihov ritam i dodatno ih opterećuje.
„Ta me navika znala izbaciti iz takta, pogotovo kad sam tek počela raditi kao konobarica i bila neiskusna, jer usporava cijeli proces“, ispričala je Stephanie S., konobarica u lancu restorana u Utahu, za Reader’s Digest.
Dok u mirnijim satima dodatni pozivi nisu toliki problem, večernja gužva pretvara one-timing u pravu logističku noćnu moru. „Iskreno, kad to ljudi rade usred gužve, počnem ih malo mrziti“, priznaje Sarah S., konobarica u restoranu azijske kuhinje na Floridi.
April O., konobarica iz Teksasa, dodaje da i konobari snose dio odgovornosti jer nisu uvijek u stanju predvidjeti sve što gostima treba. „Ako obje strane odrade svoj dio, ne bi trebalo biti one-timinga“, kaže ona.
Valerie P., konobarica iz Washingtona, ističe da najveći izazov predstavljaju velike grupe i obitelji s djecom, koje najčešće zovu konobara više puta. „Uvijek pokušam predvidjeti što bi im sve moglo zatrebati, da smanjim broj dodatnih odlazaka“, kaže ona.
Kako ne biste postali „taj“ gost, konobari savjetuju da unaprijed razmislite o svemu što biste mogli zatražiti i sve kažete odjednom. Ako ste za stolom s više ljudi, dobra je ideja da prije nego što pozovete konobara provjerite s ostalima treba li im još nešto, piše New York Post.