Jadranski ugostitelji zapalili internet: Ko su najgori gosti na Jadranu, evo šta kažu za Bosance

Ulcinj /VIJESTI/
Foto: Ulcinj/Vijesti
Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Turistička sezona na Jadranu i zvanično je počela, a s njom su krenula i prva iskustva lokalaca i radnika u turizmu – od simpatičnih i neobičnih do frustrirajućih. Kako je to već postala praksa, jedna od rasprava povela se i na Redditu, gdje je jedan turistički radnik bez ustručavanja opisao kakvi su mu do sada bili gosti iz različitih zemalja. U objavi, koja je izazvala lavinu komentara, spominje Kineze koji su preglasni, Indijce koji stavljaju tabasco na janjetinu, Amerikance koji ne znaju jesti ribu ako nije filetirana, Nizozemce koji broje svaki cent, Talijane koji uvijek traže popust, te Britance koji znaju urinirati i po zaštićenim lokalitetima.

U komentarima koji su uslijedili, korisnici – većinom iz turizma i ugostiteljstva – podijelili su svoja iskustva. Indijci su, po njima, znatiželjni i društveni, ali znaju biti naporni zbog velikog broja pitanja i specifičnih narudžbi koje dijele u grupama. Amerikanci su najčešće ljubazni i komunikativni, dok su Nijemci opisani kao suzdržani – toliko da se ne zna jesu li zadovoljni ili ne. Za Poljake kažu da odrasli znaju biti teški i škrti, dok su obiteljski gosti uvijek korektni. Francuzi su nekima sjajni za posluživanje, dok ih drugi, naročito oni koji s njima sarađuju u naučnim krugovima, vide kao prave noćne more. Slovenci su, kako piše jedan korisnik, pristojni ali rezervisani – ponašaju se kao da su plaže privatne i zaborave da žive samo sat vremena od obale.

Zanimljivo je i da su domaći turisti – Hrvati – dobili etiketu „dvosjeklog mača“, jer mogu biti ili veoma dragi ili prepotentni. Gosti iz BiH opisani su kao iskreni i srdačni, iako ponešto sirovi i grubi, dok su Srbi viđeni kao zabavni i otvoreni, ali znaju biti zahtjevni. Mladi turisti sa Zapada uglavnom su kulturni, no kada dođu u velikom broju i svaki naručuje posebno, osoblju u restoranima to zna biti pravi logistički izazov.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja
Turistički djelatnici - koji su vam najgori turisti?
byu/BowlEnough6708 inaskcroatia

Autor objave ipak zaključuje da voli raditi s ljudima i želi svakom gostu da se osjeća dobrodošlo. Najveći problem, kaže, nije nečija kultura, nego količina gostiju odjednom – tada jednostavno nije moguće svima pružiti dovoljno pažnje. Neki komentari otišli su i dalje – jedna korisnica iz Istre posebno se obrušila na Slovence i Talijane. Kaže da se Slovenci ponašaju kao da su kod kuće i često budu bahati, a Talijani su, po njenim riječima, „glasni za izluditi“. Nijemci i Austrijanci joj nisu pretjerano antipatični, ali u saobraćaju joj dižu pritisak, a posebno je frustrira što joj „pokupuju svo meso iz trgovine, pa nema šta kupiti kad završi s poslom“. Mađari su dobili svoju kategoriju – gosti koji ne znaju ni riječ engleskog, odbijaju koristiti prevoditelje, već uporno ponavljaju istu rečenicu kao da će osoblje početi govoriti mađarski.