FBI agent otkrio kako "pročitati" ljude u razgovoru: Ako radite ove tri stvari...

inteligencija iq/
Zrcaljenje je učinkovita tehnika za izgradnju povjerenja i prikupljanje informacija/Ilustracija
Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Polina Marinova Pompliano je provodila šest godina proučavajući navike i način razmišljanja nekih od najmoćnijih i najuspješnijih osoba na svijetu. Njen cilj je bio naučiti kako oni razmišljaju. U svojoj najnovijoj knjizi, Skriveni genij, ističe jednu osobu posebno - Chrisa Vossa.

Ključna vještina koju je Voss usavršio tokom svojih 24 godina rada kao vodeći međunarodni pregovarač u FBI-u bila je emocionalna inteligencija. Prema Vossu, ključ je u tome da znate kako slušati i čitati ljude.

Primjer iz 1993. godine, dvojica muškaraca su uzela tri zaposlenika kao taoce u banci Chase Manhattan u Brooklynu, New York. Voss je bio zadužen za pregovore i komunicirao je s jednim od pljačkaša putem telefona. Kako bi riješio ovu situaciju, primijenio je tri tehnike koje ljudi s visokom emocionalnom inteligencijom koriste prilikom komunikacije s drugima.

Koristite umirujući ton glasa

Tokom tih pregovora 1993. godine, Voss je koristio smireni, umirujući ton glasa. Ovaj način govora pokreće neurokemijsku reakciju koja umiruje mozak sugovornika.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

- Kada govorite tiho i umirujućim tonom, to može imati umirujući učinak i na vas samog, objasnio je Voss u intervjuu 2018. godine.

Ponavljajte izjave kao pitanja

Zrcaljenje je učinkovita tehnika za izgradnju povjerenja i prikupljanje informacija. Ponovite ključne riječi koje je sugovornik upotrijebio u svojoj zadnjoj izjavi. Na primjer, ako pljačkaš kaže: "Imam jako težak dan jer sam pod stresom", vi biste mogli ponoviti: "Pod stresom si, zar ne?"

Identificirajte emocije druge osobe

Voss je potom rekao pljačkašu: "Nije tvoja krivica, zar ne?" i "Osjećaš se loše zbog svega ovoga, zar ne?" Ta pitanja sugeriraju da je pljačkaš zapravo upao u lošu situaciju.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Voss ističe važnost prepoznavanja emocija sugovornika. Njegove pregovaračke tehnike mogu se primijeniti u svim životnim situacijama. Ako uspijete razviti vještinu slušanja, možete koristiti svoju emocionalnu inteligenciju za uspješno rješavanje sukoba s kolegom, supružnikom ili adolescentom.