Coca-Cola potajno izmijenila recepturu popularnog pića?

epa08511429 (FILE) - Coca-Cola bottles are displayed on a shelve at a supermarket in Nice, France, 20 January 2020 (reissued 27 June 2020). The Coca-Cola Company has announced that it will suspend all digital advertising on social media for at least 30 days, starting 01 July 2020. EPA/SEBASTIEN NOGIER/Sebastien Nogier
ilustracija
Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Čini se da je Coca-Cola, bez velike pompe, modificirala formulu jednog od svojih najomiljenijih proizvoda među potrošačima.

Coca-Cola je u prošlosti već nekoliko puta otvoreno mijenjala recepturu svojih proizvoda

Novi zaslađivač

Coke Zero, popularna verzija kole bez kalorija, sada prema novoj recepturi sadrži ekstrakt stevije, zaslađivač biljnog podrijetla koji se dugo reklamira kao prirodna alternativa šećeru. Kako prenosi Daily Mail Online, ova promjena je, čini se, uvedena oko rujna 2024. godine, kada je popis sastojaka za američko tržište ažuriran novim dodatkom.

Nove boce i limenke koje se pojavljuju u trgovinama imaju naveden novi zaslađivač na kraju popisa sastojaka.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Omiljena niskokalorična kola kompanije Coca-Cola sada sadrži ekstrakt stevije. Ovaj zaslađivač, dobiven iz biljke stevije, često se ističe kao prirodna zamjena za šećer.

Promjena je prvi put uočena na američkom tržištu krajem 2024. godine na etiketama novih pakiranja. Reakcije na društvenim mrežama i forumima ukazuju na podijeljena mišljenja, pri čemu dio potrošača izražava nezadovoljstvo promijenjenim okusomm prenosi Poslovni.

Značajne promjene 2017. i 2021.

Coca-Cola je u prošlosti već nekoliko puta javno mijenjala recepturu svojih proizvoda. Coke Zero je doživjela značajne promjene 2017. i 2021. godine, a potonja izmjena naišla je na tisuće pozitivnih recenzija i općenito dobar prijem kod publike.

Međutim, kompanija pamti i daleko manje uspješnu promjenu iz 1985. godine. Tada je Coca-Cola lansirala potpuno novu formulu svog glavnog pića, brendirajući ga kao “New Coke”. Ovaj potez izazvao je masovnu negativnu reakciju potrošača. Ljudi su počeli stvarati zalihe originalne verzije i zatrpavati telefonske linije tvrtke prosvjednim pozivima.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

“Kompanija Coca-Cola primala je 1500 poziva dnevno na svoju potrošačku liniju, u usporedbi s 400 dnevno prije promjene okusa,” navodi se na blogu tvrtke o tom događaju. Pritisak javnosti bio je toliko intenzivan da je tvrtka nakon samo tri mjeseca povukla “New Coke” i vratila originalnu formulu pod nazivom “Coca-Cola Classic”.