Brutalni odgovori hrvatskog restorana na loše recenzije: "Pametnjakoviću, hitno na dijetu"

Hrvatski restoran postao hit zbog odgovora/FreePik
Ah, te društvene mreže. Savršen način da ostanemo u kontaktu sa dragim ljutima, unatoč gužvi u našim životima, ali i da se posavjetujemo sa drugima o njihovim iskustvima na određenim lokacijama u gradu. Jedna takva objava zabavila je sve, a glavna uloga je restoran na hrvatskom primorju.
Dalmatinski restoran i komentari zaposlenih (ili zaposlenika), našao se u pravom viralnom momentu, nakon što je neko pronašao recenziju u kojoj je korisnica tvrdila da salata koja je trebala biti grčka, ipak došla u nešto siromašnijoj varijanti.
"Naručila sam grčku salatu. Dobila sam papriku, paradajz, masline i naribani sir za pizzu. Bez fete, bez luka, bez krastavaca i bez maslinovog ulja. Sve to za nevjerovatnih 9 eura (18 KM)", napisala je i dala samo jednu zvjezdicu.
Restoran je ubrzo odgovorio sa porukom koju su mnogi okarakterisali kao neumjesnu.
"Vas dvoje da skupa skočite sa rive u more napravili bi poplavu do Austrije. Hitno na dijetu. HITNO", poručili su iz restorana.
Čini se da ona stara izreka - kupac je kralj - nije baš glavni moto ovog restorana, a korisnici interneta su se potrudili da pronađu još komentara na loše recenzije.
Pa tako se u jednoj recenziji navodi da su gosti naručili salatu sa hobotnicom u kojoj hobotnice nije bilo, a restoran je odgovorio sa "Da li se u francuskoj salati nalaze Francuzi?".
Na druge recenzije, restoran je odgovorio sa insinuacijama da gosti imaju psihičke poremećaje ili da su ležali u zatvoru zbog porodičnog nasilja.
Čak i za svog vlasnika, radnici restorana su napisali da ima "zanimljiv CV" sa psihičkim poremećajima, te naveli u kojim je sve klinikama ležao.
I dok sve kompanije prilagođavaju svoju uslugu, cijene i želje kupcima, čini se da se ovaj restoran ipak odlučio za nešto radikalniju, ali čini se marketinški uspješnu varijantu koja na kraju ostaje na prosudbu samim kupcima i gostima.