Wuchang: Fallen Feathers - Soulslike u kineskom stilu

Foto: Screenshot/
Interesantno je kako se neke igre nađu na raskrižju različitih trendova - uzmimo za primjer Wuchang: Fallen Feathers, naslov koji je ne samo najnoviji soulslike akcioni RPG koji kroči utabanim stazama FromSoftware klasika kao što su Dark Souls i Elden Ring, već i najnovija u nizu visokobudžetnih singleplayer igara koje nam stižu iz Kine.
No zanemarimo igrino porijeklo - kada su u pitanju njene soulslike kvalifikacije, neće vam dugo trebati da primjetite sve one elemente koje biste očekivali. Od lakih i teških napada mapiranih na R1 i R2, preko sistema stamine i kompleksnog dizajna nivoa, pa do oltara pri kojima možete predahnuti i izliječiti se (istovremeno oživljavajući ubijene protivnike), Wuchang ima više-manje sve što na papiru čini jedan soulslike naslov.
Sa druge strane, od igre možete očekivati i nekoliko, relativno govoreći, svježih ideja. Spomenuti oltari će tako oživjeti protivnike samo onda kada odlučite osvježiti vlastito zdravlje i napitke za liječenje, na taj način vam omogućavajući da koristite njihove druge pogodnosti (poput otključavanja novih vještina) bez da eliminisane protivnike vrate u život.
Zatim je tu i tzv. ‘madness’ sistem - što više budete ginuli ili ubijali humanoidne protivnike, to će vaš lik više gubiti razum. U praksi, to će pak značiti da će neki od vaših napada i oružja biti efikasniji, a tu je i rizik da ćete se nakon iduće pogibije morati suočiti sa svojom opasnom Inner Demon dvojnicom (koja će napadati ne samo vas, već i druge protivnike, ali nažalost ne i bossove).
Kada smo već kod borbe, vrijedi spomenuti kako je ista na prihvatljivom nivou, iako je daleko od impresivne. Izmicanje protivničkim napadima i blokiranje istih nudi tek solidan feedback, dok je igra u početku nešto lakša nego biste očekivali. Štaviše, obzirom da neće puno zahtijevati od vas, borbi ćete u početku moći pristupiti i bez da joj posvetite punu pažnju, da bi vas igra, jednom kada konačno sretnete iole opasnijeg bossa, odjednom natjerala da počnete obraćati pažnju na ritam protivničkih napada, kao i na vlastite vještine i oružja…
…što će zapravo biti idealan trenutak da, ukoliko već niste, objeručke prigrlite sistem levelovanja koji Wuchang krije u svojim menijima. Naime, dotični vam omogućava da prilikom svake posjete oltarima, potpuno besplatno, promijenite aktivne statistike svog lika, kao i njene specijalne vještine i napade. Međutim, koliko ćete to htjeti raditi - i koliko često - će ovisiti od vaše tolerancije osrednjim soulslike igrama.
Drugim riječima, Wuchang: Fallen Feathers je kompetentan primjer žanra koji bi potencijalno mogao zaintrigirati njegove ljubitelje, ali nažalost ništa više od toga.
Za opširnije utiske iz igre i više recenzija najnovijih naslova, posjetite Strange Roads na: medium.com/strange-roads