Vještačka inteligencija ide korak dalje: Meta će uskoro koristiti vaše razgovore sa svojim AI chatbotom kako bi vam prodavala stvari

Vještačka inteligencija//
Meta će uskoro koristiti ono što ljudi govore njenom chatbotu s umjetnom inteligencijom kako bi postala još bolja u prodaji stvari.
Illustration shows Meta AI logo
Reuters
Meta će uskoro koristiti ono što ljudi govore njenom chatbotu s umjetnom inteligencijom kako bi postala još bolja u prodaji stvari.
Kompanija je u srijedu saopštila da će se korisnički chatovi i interakcije s Meta AI uskoro koristiti za ciljano prikazivanje još personalizovanijih oglasa. Korisnici će početi vidjeti obavještenja o promjeni sljedeće sedmice, ali ona neće stupiti na snagu prije 16. decembra.
Meta već cilja korisnike oglasima na osnovu onoga što objavljuju i na šta kliknu, kao i s kim su povezani, na svojim platformama društvenih medija. Ti podaci omogućavaju Meti da pretpostavi šta bi korisnici mogli kupiti. Ali u razgovorima s Metinim chatbotom, korisnici mogu direktno reći kompaniji šta kupuju ili o putovanju za koje će uskoro pakovati ili koje probleme imaju, a koje bi proizvod mogao riješiti.
Kompanija će također koristiti podatke iz Meta AI-a kako bi pomogla u odlučivanju koje vrste sadržaja korisnici vide na njenoj web stranici.
Meta kaže, na primjer, da ako korisnik razgovara s chatbotom o planinarenju, on će znati da je korisnik zainteresiran za taj sport i ponudit će mu više sadržaja vezanog za planinarenje. Ali promjena također povećava pritisak na Metu da spriječi lične ili teške razgovore s umjetnom inteligencijom - na primjer o vezi, s obzirom na to koliko ljudi sada koristi chatbotove poput terapeuta - da podstiču preporuke potencijalno štetnog sadržaja.
"Baš kao i kod drugih personaliziranih usluga, prilagođavamo oglase i sadržaj koji vidite na osnovu vaše aktivnosti, osiguravajući da se vaše iskustvo razvija kako se mijenjaju vaši interesi", rekla je Meta u svojoj objavi na blogu u srijedu, najavljujući promjenu. "Mnogi ljudi očekuju da će njihove interakcije učiniti ono što vide relevantnijim. Uskoro će interakcije s umjetnom inteligencijom biti još jedan signal koji ćemo koristiti za poboljšanje iskustva ljudi".
Meta AI ima milijardu mjesečnih korisnika, prema podacima kompanije, iako nije jasno koliko redovno ti korisnici koriste uslugu. Korisnici mogu razgovarati s chatbotom putem Facebooka, Instagrama, WhatsAppa ili samostalne Meta AI aplikacije.
Kompanija već ostvaruje ogromne prihode od svog reklamnog poslovanja. Samo u prošlom kvartalu zaradila je 46,5 milijardi dolara od prihoda od oglašavanja, što je više od 21% više u odnosu na isti period prethodne godine. Dionice Mete (META) porasle su za skoro 20% od početka ove godine, čime je njena tržišna kapitalizacija od 1. oktobra dostigla 1,8 biliona dolara.
Ali neki vjeruju da će ljudi sve više željeti obavljati online kupovinu putem AI chatbotova, umjesto pretraživanja na Googleu ili skrolanja po društvenim mrežama. Meta rival OpenAI u ponedjeljak je pokrenuo mogućnost da korisnici kupuju odabrane artikle direktno putem vlastitog chatbota, ChatGPT, iako trenutno nije riječ o poslovanju zasnovanom na oglasima.
Korisnici Meta platforme će i dalje imati mogućnost korištenja alata „postavke oglasa“ za dodavanje ili uklanjanje tema za ciljane oglase, a kompanija nudi slične funkcije korisnicima za kontrolu sadržaja na svojim Facebook i Instagram profilima.
Meta je također saopštila da neće prikazivati personalizirane oglase na osnovu razgovora s chatbotom o vjerskim stavovima, seksualnoj orijentaciji, političkim stavovima, zdravlju, rasnom ili etničkom porijeklu, filozofskim uvjerenjima ili članstvu u sindikatu, u skladu sa svojom širom politikom da ne cilja korisnike na osnovu tih kategorija. (Da budemo jasni, Meta i dalje dozvoljava oglase vezane za ove teme; samo ne cilja korisnike na osnovu njihovog percipiranog interesa za njih.)
Nakon što je kompanija lansirala svoju Meta AI aplikaciju, pojavili su se izvještaji o korisnicima koji su se stidjeli što su nesvjesno javno podijelili lične razgovore za koje su očigledno mislili da su privatni o problemima u vezama ili finansijama. Meta je kasnije dodala iskačući prozor koji je upozoravao korisnike prije nego što javno objave AI razgovor na feedu pod nazivom Discover.
Taj feed je prošle sedmice zamijenjen sa "Vibes", beskrajnim feedom videozapisa koje su kreirali korisnici i generirala vještačka inteligencija.
Dakle, s obzirom na to da promjena ciljanja oglasa na Meti stupa na snagu kasnije ove godine, ako gledate previše videa o psima generiranih umjetnom inteligencijom na Vibesu, pripremite se da ćete na Instagramu biti meta oglasa povezanih sa psima.