Uvodi li Kalifornija trend na striming oglasima?

streaming servis ilustracija/
ilustracija
Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Kalifornijski zakonodavci odlučni su smanjiti glasnoću za striming oglase. Dana 6. oktobra, guverner Gavin Njusom potpisao je zakon SB 476, koji će od striming servisa poput Netflixa, Prime Videa, Hulua i YouTubea zahtijevati da ograniče glasnoću svojih reklama.

Počevši od jula 2026., svi oglasi ne smiju biti glasniji od emisije ili filma koji prate. To znači da se dani trzanja nakon uznemirujuće glasne reklame za brzu hranu bliže kraju - barem u Zlatnoj državi.

"Ovaj zakon inspirisala je moja beba Samanta i svaki iscrpljeni roditelj koji je konačno uspavao bebu, samo da bi glasna striming reklama poništila sav taj trud", rekao je senator Tomas Umberg (demokrata iz Santa Ane) u pratećoj izjavi. "SB 576 donosi prijeko potreban mir i tišinu kalifornijskim domaćinstvima osiguravajući da striming oglasi nisu glasniji od emisija koje zapravo želimo gledati."

Državni zakon temelji se na saveznim standardima koji su izvorno kodifikovani u Zakonu o smanjenju glasnoće komercijalnih oglasa (CALM). Zakon CALM, donesen 2010. godine, postavio je ograničenja glasnoće oglasa za TV emitere, ali nije proširio isti nadzor na striming platforme. To nije nužno bio očigledan propust, budući da mnogi strimeri u to vrijeme nisu prikazivali oglase. 

Međutim, naknadno uvođenje različitih pretplatničkih nivoa od strane striming kompanija tokom posljednjih 15 godina dovelo je do širenja reklamnih pauza u većini aplikacija. Danas su striming oglasi gotovo jednako sveprisutni kao i oni na kablovskoj televiziji i često glasniji od samog programa.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

"Potpisivanjem SB 576, Kalifornija smanjuje ovu neugodnost na striming platformama, koje prije nisu bile podložne propisima o glasnoći komercijalnih oglasa", dodao je guverner Njusom, a prenosi "Popsci".