Ovo postaje jezivo: Mladi su ludi za AI influencericom - javljaju joj se iako ona ne postoji

Svijet lud za nestvarnom osobom/Nikki Bellini
Svijet lud za nestvarnom osobom/Nikki Bellini/INSTAGRAM
Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Hiljade obožavatelja i influencera iz cijelog svijeta dolazi u kalifornijsku pustinju na drugi vikend Coachelle, ali jedno ime posebno iskače na društvenim mrežama - Nikki Bellini. Prekrasno uređene fotografije, zavidne lokacija i gotovo 350 hiljade pratitelja na Instagramu čine je pravom festivalskom zvijezdom. No postoji jedan "mali" detalj - Nikki nije stvarna osoba, već influencerica generirana umjetnom inteligencijom.

Iako se čini da je Nikki svuda, od Pariza do Balija, sve njene fotografije su potpuno generisane računarom. Uprkos tome, njene poruke na Instagramu i platformi Fanvue, gdje mjesečno zarađuje i do 15.000 dolara, ovih su dana preplavljeni pozivima za druženje tokom festivala.

- Nikki je u posljednje dvije sedmice dobila stotine poruka s pozivima za druženje na Coachelli - i od muškaraca i od žena, kaže Nicole, njena kreatorica i menadžerica, koja je profil pokrenula u januaru ove godine.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

- Cure je žele upoznati, zajedno se spremiti za festival, popiti piće, zaplesati… Ludnica.

Novi val influencer marketinga?

Fenomen Nikki Bellini dio je sve većeg trenda - AI influencerice koje sklapaju ugovore s poznatim brendovima, preuzimajući mjesto stvarnim osobama u oglašivačkim kampanjama.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

- U zadnjih godinu dana vidjeli smo brojne inovativne brendove u glazbi, modi i sportu kako surađuju s AI influencerima, kaže James Thompson, voditelj AI odjela u Fanvueu.

Gdje je ovdje razum?/Nikki Bellini

Gdje je ovdje razum?/Nikki Bellini/INSTAGRAM

- Primjerice, Aitana Lopez, jedna od najpoznatijih AI influencerica, već je bila zaštitno lice kampanje španskog brenda Llongueras na Times Squareu.

Dok stvarni i virtualni svjetovi sve više postaju nerazdvojivi, pitanje koje se nameće jeste - hoće li publika prihvatiti ovakve "lažne" influencere kao prave zvijezde?

Nicole vjeruje da hoće:

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

- Iako Nikki fizički ne može biti na festivalu, ona je tu da komentariše glazbu, predlaže najbolje izvođače i mjesta za jelo i aktivno komunicira sa svojim fanovima. Zapravo, Nikki može imati više kontakta sa svojim pratiteljima nego mnoge prave zvijezde. To je digitalno prijateljstvo - i posao s punim radnim vremenom.