Metal Gear Solid Δ: Snake Eater - Stealth klasik u novom pakovanju

Metal Gear Solid Δ: Snake Eater/Screenshot

Foto: Screenshot/Strange Roads

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Prije nego je počeo maštati o bizarnim postapokaliptičnim svjetovima Death Strandinga, Hideo Kojima je bio najpoznatiji po svom Metal Gear Solid serijalu. I dok će fanovi istog, potpuno opravdano, imati vlastite favorite među njegovim nastavcima, Metal Gear Solid 3: Snake Eater je, sa vremenom, stekao status najboljeg Metal Geara.

Što, zajedno sa činjenicom da se priča igre hronološki odvija prije svih ostalih nastavaka sage, objašnjava zašto se Konami odlučio kreirati njen remake. Ili, bolje rečeno remaster.

Naime, Metal Gear Solid Delta: Snake Eater je ispod haube identičan originalnoj verziji Snake Eatera - dizajn nivoa je identičan, tu su i svi gameplay sistemi i mehanike, a ni priča nije ništa drugačija. Štaviše, igru krase identične cutscene i glasovna gluma. Jedino što je novo je vizuelna prezentacija - igra ovaj put koristi Unreal Engine 5 i izgleda fenomenalno. Od prirodnog osvjetljenja, preko tekstura visoke rezolucije, pa do prvoklasnih modela likova, grafika u igri često oduzima dah i vrijedi je iskusiti na što većem ekranu.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja
Metal Gear Solid Δ: Snake Eater/Screenshot

Foto: Screenshot/Strange Roads

No, vratimo se samoj igri - kao što smo već rekli, kompletno iskustvo je, uz nekoliko manjih izmjena (poput modernih kontrola ili npr. novog menija za biranje kamuflaže), identično igri koju su nam Kojima i njegov tim ponudili još 2004. godine. I dalje ćete je igrati kao Naked Snake, baš kao što ćete se i dalje uglavnom šunjati iza neprijateljskih linija pokušavajući preživjeti unutar nimalo gostoljubive džungle (kada se već ne budete borili sa nekim od legendarnih Metal Gear bossova).

I tu dolazimo do jednog od najboljih aspekata igre - njenog bogatstva gameplay sistema i načina na koje su isti povezani. Neprijatelje tako možete eliminisati sa bogatim arsenalom vatrenog oružja, ali im se isto tako možete i prišunjati ili na njih baciti neku od otrovnih zmija koje ste prije toga pronašli u divljini.

Metal Gear Solid Δ: Snake Eater/Screenshot

Foto: Screenshot/Strange Roads

Iste te zmije možete i pojesti kako bi povratili nešto energije i koncentracije, što će vam olakšati nišanjenje sa oružjima, istovremeno vas spašavajući od gladi i krčanja u stomaku, koje bi moglo odati vašu poziciju obližnjim protivnicima. A da i ne spominjemo sisteme kamuflaže i liječenja…

Svi ti sistemi se pak savršeno uklapaju u igrin ekscentrični stil i doprinose njenoj atmosferi i nezaboravnoj priči, čineći je obaveznim štivom za sve ljubitelje stealth igara - a, uz nikada bolju grafičku prezentaciju, nadamo se i naslovom koji će serijal približiti potpuno novoj generaciji igrača.

Za opširnije utiske iz igre i više recenzija najnovijih naslova, posjetite Strange Roads na: medium.com/strange-roads

Metal Gear Solid Δ: Snake Eater/Screenshot

Foto: Screenshot/Strange Roads