Instagram ukida isplate kreatorima, ali im nudi nakit i značke

/ Ilustracija/

/ Ilustracija/

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Instagram pokreće novi program nagrada Rings za kreatore, nudeći zlatne prstenove i značke na profilu umjesto novčanih isplata.

 

 

Instagram je ugasio program bonusa za kreatore u vrijeme dok su sponzorski ugovori za kreatore u padu. Zašto jedna od najbogatijih kompanija na svijetu nudi nakit i značke za profil umjesto isplata?

Instagram je najavio pokretanje nove nagrade Rings. Do 25 kreatora moglo bi dobiti doslovni zlatni prsten i odgovarajuću značku na njihovom profilu, ali ne i novčanu nagradu.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Pobjednike će odabrati žiri u kojem su glavni direktor Instagrama Adam Mosseri, filmaš Spike Lee, dizajner Marc Jacobs i YouTuber Marques Brownlee.

Kako je za CNBC pojasnio Brownlee, više se radi "posebnoj vidljivosti i nekoj vrsti poticaja za ljude kako bi radili na stvarno cool većem priznanju".

On je nominirao kreatore čiji je rad pokazao najviše truda i preuzimanja rizika, ne samo one s najvećim brojem pratitelja.

Pobjednici također mogu promijeniti boju pozadine svog profila i prilagoditi dugme Like. Meta Platforms je 2023. godine ukinula svoj program Reels Play, koji je bio ključni izvor prihoda za mnoge kreatore, na Instagramu i Facebooku.

 

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

 

U to vrijeme neki među njima su se pojadali kako ih je gubitak isplata ostavio u teškoj situaciji.

 

 

Mosseri je u junu 2024. rekao kako Instagram razmatra promjene u naknadama kreatorima, ali nije objavljen nikakav novi plan.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

 

 

YouTube i TikTok imaju vlastite programe podjele prihoda s tvorcima sadržaja. YouTube je isplatio preko 100 milijardi američkih dolara kreatorima u posljednje četiri godine.

 

 

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Kreatori su zabilježili dramatičan pad ugovora s brendovima od 52 posto u 2024. prema istraživanju Kajabija, piše CNBC.

 

 

U januaru je Meta nudila ugovore kreatorima za promociju Instagrama na TikToku, Snapchatu i YouTubeu. Međutim, ti su ugovori završili, prenosi Bljesak.info.