Instagram se odvažio na promjenu poslije 15 godina

Čini se nevjerovatnim da jedna od najpopularnijih društvenih mreža nema svoju aplikaciju na najpopularnijem tabletu na svijetu.
Kako je to poznato svim korisnicima Ajpeda (iPad), Meta još nije predstavila aplikaciju za Instagram za ovaj tablet. A nije da nisu imali vremena jer i Ajped i Instagram postoje 15 godina.
O ovoj aplikaciji prije tri godine govorio je šef Instagrama Adam Moseri, ali tada je rekao kako nema dovoljno korisnika da bi se opravdalo ulaganje resursa u razvoj aplikacije za taj uređaj. Što je tvrdnja s kojom se mnogi ne bi složili jer, prema nekim procjenama, Epl (Apple) je do sada prodao skoro 800 miliona svojih tableta.
Ali čini se kako su se stvari ipak promijenile. Prema navodima osobama iz kompanije koje su razgovarale s novinarima The Information, a koje su željele da zadrže anonimnost, ekipa iz Instagrama napokon je počela s razvojem aplikacije za Ajped.
Prema trenutnim planovima, čini se kako u Instagramu ne žele da da razvijaju neke opcije i mogućnosti koje će biti specifične za tablete, već im je cilj da naprave aplikaciju koja će biti zumirana verzija aplikacije za Ajfon, tj. samo će biti prilagođena većem ekranu.
Bolje korisničko iskustvo
Razlog zašto je Instagram sada, nakon 15 godina od pokretanja, krenuo u razvoj posebne aplikacije za Eplov tablet leži u – konkurenciji. Tačnije, TikToku.
Kako je ovoj društvenoj mreži prijetila zabrana u SAD (i još prijeti, iako se rokovi za akviziciju konstantno pomeraju), iz Instagrama su odučili da privuku što veći broj korisnika te društvene mreže. Najavili su aplikaciju za uređivanje videa Edits, kao konkurenta za CapCut, a Moseri je najavio i poboljšanja mogućnosti pretraživanja na toj društvenoj mreži.
Aplikacija za Ajped, dakle, još je jedan korak u tom smjeru poboljšanja iskustva korišćenja Instagrama na različitim platformama, a osim informacije da je razvoj u toku, još nije poznato kada bi Instagram za Eplov tablet mogao biti dostupan korisnicima, prenosi Zimo.