Googleov novi Android dizajn koristi boje da privuče generaciju Z

Android 16/M3.material
Google je predstavio novi izgled svog operativnog sistema Android nakon što je prošle sedmice "slučajno" objavljen post na blogu, koji je zapravo otkrio dizajn OS-a. Međutim, sada je sve zvanično, a kompanija je pokazala novi dizajnerski jezik pod nazivom Material Three Expresive.
Novi dizajn vodi šareni i prilagodljivi Material You, koji je predstavljen s Androidom 12, u još više mladenačkom smjeru, pun je proljetnih animacija, podebljanih fontova i živahnih boja. Nadogradnja će biti dostupna za Android 16 betu nešto kasnije ovog mjeseca.
Podrška za funkciju Live Updates, koju je Google predstavio u ranijoj Android 16 beta verziji, smještena je među nove dizajnerske detalje. To je Androidova verzija Appleove funkcije Live Activities, koja prikazuje vremenski osjetljiva ažuriranja u trajnoj traci s obavijestima. Za razliku od Applea, Android ograničava upotrebu na aplikacije za dostavu hrane, navigaciju i dijeljenje prijevoza.
Google je predstavljanjem novog dizajna dao dobar uvid u to kako će se te obavijesti prikazivati na zaključanom ekranu, always-on ekranu, na statusnoj traci u vrhu ekrana te na notifikacijskoj traci. Sve to izgleda prilično praktično. Brza podešavanja će također dobiti nadogradnju, čime će se omogućiti korisnicima da mijenjaju veličinu i poziciju pločica (tiles), što također podsjeća na iOS.
Novi blještavi dizajnerski jezik je u fokusu nadogradnje. Dizajneri aplikacija imaju na raspolaganju nove oblike ikonica, stilove teksta i palete boja. Animacije su dizajnirane u "duhu proljeća", dok haptički efekti naglašavaju radnje kada korisni kliznim pokretom ukloni notifikaciju.
Iz Googlea ističu da nije riječ samo o "svježem sloju boje", jer novi elementi dizajna pomažu u boljem usmjeravanju pažnje korisnika. Svijetle ljubičaste i roze nijanse, koje se nalaze na konceptnim slikama, obavljaju svoj posao i čine novi dizajn privlačnijim za mlađe korisnike.
Tinejdžeri su posebno naklonjeni iPhoneima, posebno u SAD-u, a Google se nada da će svježi dizajn Androida privući mlađe korisnike. U svom ranijem postu, koji je uklonjen, Google je naveo da čak 87 posto mladih između 18 i 24 godine preferira izražajan dizajn poput onog koji je kompanija upravo predstavila. Iako je definitivno privlačan, neki će reći da će biti potrebno malo više od novog dizajna kako bi se tinejdžeri okrenuli Androidu, piše Klix.