Google testira rezultate pretraživanja samo s umjetnom inteligencijom

epa10004039 A logo of technology giant 'Google' at the 're:publica 22' digital conference in Berlin, Germany, 09 June 2022. The 're:publica' is one of the largest conferences about digital culture, blogs, social media and information society in the world. It takes place annually in Berlin and runs from 08 to 10 June. EPA/FILIP SINGER/Filip Singer

epa10004039 A logo of technology giant 'Google' at the 're:publica 22' digital conference in Berlin, Germany, 09 June 2022. The 're:publica' is one of the largest conferences about digital culture, blogs, social media and information society in the world. It takes place annually in Berlin and runs from 08 to 10 June. EPA/FILIP SINGER/Filip Singer

Google
Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

AI Mode bi, vjeruju u kompaniji, mogao značajno utjecati na način na koji guglamo, nudeći direktnije i sveobuhvatnije odgovore na kompleksna pitanja

Prvu priliku za testiranje opcije imat će pretplatnici ​​Google One AI Premiuma  Google Labs

Google je nedavno na svom blogu objavio eksperimentalni projekt koji uključuje testiranje rezultata pretrage potpuno zasnovanih na umjetnoj inteligenciji. Nova funkcija, nazvana AI Mode, rezultate pretrage generira isključivo uz pomoć AI algoritama. AI Mode bi, kažu, mogao značajno utjecati na način na koji guglamo, nudeći direktnije i sveobuhvatnije odgovore na kompleksna pitanja. Time će se, vjeruju, smanjiti potreba za višestrukim klikovima na različite stranice kako bi se pronašla potrebna informacija, što će pak utjecati na posjećenost web stranica.

Korištenje AI Moda trebalo bi smanjiti potrebu za višestrukim klikovima na različite stranice kako bi se pronašla potrebna informacija  Google Labs

Budući da će korisnici dobivati detaljne informacije bez potrebe za posjetom vanjskim stranicama, očekuje se smanjenje organskog prometa. Analitičari predviđaju da će to izazvati promjene u marketinškim strategijama koje se oslanjaju na nj. Naime, tradicionalne strategije koje ciljaju na visok položaj u organskim rezultatima pretrage mogli bi izgubiti učinkovitost. Stranice će se morati optimizirati za AI algoritme, što će uključivati korištenje strukturiranih podataka i drugih tehnika koje olakšavaju AI sustavu da razume sadržaj.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Efikasnost pretraga

Za krajnje korisnike najvažnije, AI Mode bi trebao povećati efikasnost pretrage. Ideja je da se informacijama pristupa brže i efikasnije, što štedi vrijeme. AI će, nadaju se, moći prilagoditi rezultate pretrage individualnim korisnicima na temelju njihovih prethodnih pretraga i preferencija, što će omogućiti personaliziranije iskustvo pretrage. Konačno, AI Mode će biti integriran s drugim Googleovim alatima, što će korisnicima omogućiti da koriste tehnologiju na različitim platformama i uređajima.