Eriksholm: The Stolen Dream - Stealth naslov koji ne treba suditi po koricama

Eriksholm: The Stolen Dream/Screenshot

Foto: Screenshot/Strange Roads

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Iako bi vas na prvi pogled mogao podsjetiti na real-time tactics klasike poput Commandosa ili Desperadosa, debitantski naslov švedskog studija River End Games je - na potencijalnu žalost ljubitelja ovog žanra - ipak nešto drugačija zvjerka.

No, krenimo nekim redom - nije teško shvatiti zašto bi Eriksholm: The Stolen Dream mogli ubaciti u isti koš sa spomenutim naslovima, obzirom da se igra iz iste izometrijske perspektive, te da je primarno fokusiran na šunjanje sa nekoliko različitih likova koje kontrolišete istovremeno. 

Međutim, za razliku od klasičnih real-time tactics igara, ovdje nećete moći pratiti vidokrug protivnika, niti ćete se moći ponovo sakriti jednom kada vas otkriju - umjesto toga, čeka vas game over ekran (srećom, checkpointi su česti i nikada nećete morati ponavljati sekcije duže od par minuta). Drugim riječima, svaki susret sa protivnicima i svaka zagonetka u igri imaju samo jedno rješenje, tako da možete zaboraviti na bilo kakvo eksperimentisanje ili improvizaciju.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja
Eriksholm: The Stolen Dream/Screenshot

Foto: Screenshot/Strange Roads

Pored toga, prvih nekoliko misija ćete igrati samo sa jednim likom - heroinom Eriksholm priče, Hannom - dok će vam se ostali pridružiti nešto kasnije, postepeno vam dajući pristup novim vještinama. Dotične će pak igru i njene zagonetke učiniti znatno zanimljivijim i zabavnijim, da bi Eriksholm konačno procvjetao tokom posljednjih nekoliko misija, kada budete morali redovno koristiti sve vještine i alate koje budete imali na raspolaganju.

Eriksholm: The Stolen Dream/Screenshot

Foto: Screenshot/Strange Roads

Sa druge strane, svijet igre je definitivno njena najbolja strana. Inspirisan skandinavskim gradovima i arhitekturom sa početka 20. stoljeća, grad iz naslova izgleda fenomenalno, prizivajući u sjećanje ne samo stvarne lokacije poput Štokholma, već i neke nezaboravne fiktivne, poput Dunwalla i Karnace iz Dishonoreda (na koji će vas Eriksholm podsjetiti i sa nekim elementima svoje priče, poput klasnih razlika i korumpirane vlasti).

I tu se opet vraćamo igrinom rigidnom dizajnu, koji ni njenim predivnim lokacijama ne ostavlja puno prostora da dišu, uglavnom vas gurajući od checkpointa do checkpointa kroz njene linearne nivoe. Što su zapravo tri ključne riječi sa kojima možemo opisati Eriksholm: “predivan”, “rigidan” i “linearan” - i to ne nužno u negativnom smislu, kada su u pitanju posljednje dvije. Jer igra ne samo da izgleda predivno, već je i solidno - iako ne previše izazovno - stealth iskustvo vrijedno pažnje ljubitelja šunjanja koji su ovih dana voljni dati šansu nešto linearnijim naslovima.

Za više tekstova o igrama i recenzija najnovijih naslova, posjetite Strange Roads na: medium.com/strange-roads

Eriksholm: The Stolen Dream/Screenshot

Foto: Screenshot/Strange Roads